Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Sønn av en hore!
Nå står det Prey 2, Human Head og Bethesda på den sida, men Beth har gått ut og sagt at de ikke har noe med det å gjøre. Mulig de bare troller, men eeeh.
Om ikke annet skulle man trodd Bethesda ville prøvd å få fjerna den sida om den ikke var ekte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mens John Walker over på RPS endelig oppdager at Reckoning slett ikke var så aller verst. Og det minner meg på at jeg fortsatt har et lite stykke å gå før jeg kan smi kniver som backstabber alle i universet samtidig, og et par andre småting jeg ikke rakk før jeg slutta å spille Reckoning. Som å fullføre hovedhistorien.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Drit nå i det, man spiller jo tydeligvis en forbanna Elvis-imitator
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Restart klokkeradioen, Nadeo har endelig tatt til vettet og gitt ut Trackmania2 på Steam! For oss som var tidlig ute og deala rett fra maniaplanet kan cdkeyen aktiveres direkte i klienten, så det er bare å grave fram de gamle aktiveringsmailene.

Ser også ut som Stadium-expansionen endelig kommer i April, og den åpne betaen kan aktiveres fra hovedmenyen i Canyon...
 
Denne greia mekka i samme sak som Fetthest laga Skroa The Game i er ganske artig. Man er en fisle som bestemmer seg for å ofre masse dyr til Satan og diverse andre jævler for å oppnå mørke krefter.