Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Lost Odyssey hadde lett vært et av de beste Final Fantasy spilla, hadde det ikke vært for de evig lange emosjonelle filmsekvensene ispedd en haug med grining. Til tross for dette er det et fantastisk spill, og du skal kjøpe det.
Og kjøpte det, I did. Det virker ganske bra, selv om jeg allerede tror jeg forstår hva du mener med "evig lange emosjonelle filmsekvensene". Skal uansett mye til for at det ikke er verdt nittini kroner og nitti øre.
 
Saltybet er det beste noensinnet noensinne. Man vedder de fiktive spenna sine på kamper kjørt av AIer i MUGEN. Du har Homer Simpson mot Deadpool eller Thanos mot Starscream. Det er awesome! :yoshi:

E: Oh fuck, nå er det faktiske folk som spiller!!!

E: Jeg vedda alt på fyren i kjeledressen fra Yaranaika og tapte! :penga:
 
I vagt relaterte nyheter gikk Rocco fra M64 lei av at OUYAen hans ikke kommer på nett samme faen hva han gjør. Istedet pissa han på faenskapen og la det ut på Youtube. Desverre sletta de såklart tubben nesten med en gang.
 
Ok, nå er det Saint's Row 4 som leder med verdens dyreste spesialutgave. For 1 million dollars får du:
  • Saints Row IV : Commander in Chief Edition - spillet
  • A full sized replica Dubstep Gun - ei rifle som lager dubsteplyder
  • A full day of spy training - trening med folk som har jobba i CIA
  • A trip to space with Virgin Galactic - en tur ganske høyt opp og så fort ned så man blir litt vektløs
  • One year’s membership of E25 Super Car Club and a Lamborghini Gallardo to make it worthwhile - du får låne en Lambo i et år, men bare kjøre på visse baner
  • Plastic Surgery of the purchaser’s choice - akkurat hva det høres ut som, du kan bruke det på dama di sine mugger
  • A shopping spree with a personal shopper to create the ultimate Planet Saints capsule wardrobe - masse forhåpentligvis lilla dresser
  • 7 nights for two at The Jefferson Hotel in Washington - ei uke på et hotell så snassy at NRK sitt program om snassy hoteller inkluderte det
  • Hostage rescue experience - du får bruke CIA-treninga di
  • A brand new Toyota Prius and insurance to give something back to the environment - en rimlig ræva bil
  • 7 nights stay in the Top Royal Suite at the Burj-al-arab with flights for two - hachimachi!
 
Så ikke ut som man fikk den, men den koster bare 200 og noen tusen dollars. Skavvi se...

Ifølge Game sin annonsens er det ikke annet enn selve bilen og siden den bare koster litt over 200.000 dollars er ikke det så utrolig.

E: Klikker du kjøp går det bare rett til en epost. >_< Den eneste måten de kan være sikker på at du er arabisk sheik eller USAs president.
 
Gamestop er vprst? Gamestop er vprst. I statene har de akkurat på mystisk vis fått tak i haugevis av brukte versjoner av Xenoblade Chronicles. Siden det er veldig ettertrakta og går for mætti spenn har de satt prisen til faens 90 dollars. Teknisk sett har de fortsatt spillet nytt i systemet sitt og da går det for bare 50, men men. Det er da ganske artig at Gamestop gjorde en avtale med Nintendo når spillet var nytt så de var den eneste kjeden som solgte det. Forøvrig er det verdt å nevne at alle som faktisk betaler ågerprisen melder om at spilla ikke ser brukte ut i det hele tatt. Det virker som det er nye spill noen bare har dratt av folien på. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjutten får skaffe seg 3D-printer.



Relatert så er en av tinga jeg skal kjøpe etter hvert som guttungen blir eldre, en laserskriver og litt tjukt papir (har aldri i mitt liv eid en skriver, snylting på kommunen holder lenge for de under femti utskriftene jeg tar i året). Grunnen er så klart papercraft, bare laste ned/mekke 3D-modell av figurer og tingtang som man så skriver ut og limer sammen.