Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Når ble dette franskgal? Uansett her kan vi se Arya Stark spille NES

 
Polygon har en preview av Sunset Overdrive og nok en gang beviser de at de er det vprste innen spilljournalistikk.
Like a moustachioed Victorian man-chap, this game demands that you exert constant energy and action, skidding along zip lines, bouncing on umbrellas, pirouetting across fire hydrants, all the while firing off wacky projectiles at bad-guys, who explode, pleasingly, like strawberry donuts dancing in a blender.

Developer Insomniac has left behind the grays and browns of its stern Resistance series from the last generation. Like a defrocked cleric who finds love in the arms of a plump bassoonist, the company has embraced the delicious freedom of a new beginning, by being as naughty and as cheeky as possible.
Jeg lurer på hvor lenge Colin satt med ordboka for å komme på disse setningene. XD
 
Kjøpte det via Origin nettopp, så får vi se hvordan det funker. For en gangs skyld er ikke PC-utgaven en gimpa pøl av dritt sammenligna med konsollutgavene, så satser på at dette blir brukbart. Hvis ikke går det tydeligvis an å få kjøpesummen refundert i løpet 24 timer?
 
YESSS! Her er alle dillegreiene som spilles når man klarer et brett i Zeldasty Warriors. De er vel verdt å se. :yoshi:

Og ja, Link sitt fjerde våpen er at hu digre lurva av en fe døtter ham i ei flaske og raser rundt.
Det eier så jævlig!
 
Sist redigert:
Her er en veldig bra skrevet artikkel om hele gamergate-balubaet. Vil egentlig ikke trekke det fram igjen, men det er verdt en lesing.

E: EEEEEEEEeeeehhh!
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her er en veldig bra skrevet artikkel om hele gamergate-balubaet. Vil egentlig ikke trekke det fram igjen, men det er verdt en lesing.
Gaming shouldn’t be about politics. But so long as it is, be aware that there will always be two stories, not one. At its core, politics is about competing narratives.
Yessssss. Den eneste gåten er hvordan noen kan ønske å gå aktivt inn for å bli med i rottereiret.
 
Tim Rogers og venna hass har vært på TGS ... 2013. Det er akkurat passe pinlig.


Jeg kan også avsløre den offisielle Rogers-hotlista for Spillegal dott enn o.

1. Kenny Rogers (6 ganger nevnt siden mars 2010)
2. Tim Rogers (4)
3. Jessie Rogers (1)
4. Steve Rogers (1)
 
Sist redigert:
Det har enten fått veldig bra eller dårlig anmeldelse. Greia er at når som helst kan aliengsen dukke opp og drapsdrepe deg. Selv mens du står ved en datamaskin kan plutselig halen dens komme stæbbende gjennom brystkassa di.
På den ene siden betyr det at det er dritskummelt siden man aldri vet hvor eller når helvetet bryter løs, men det betyr og at det er mye trial and error. Ser den deg er du nesten garantert dau med mindre du har flammekaster og da må man starte på nytt fra checkpoint.
Jeg skal ihvertfall forhåndsbestille det på Steam på mandag siden man får med no DLC med folka fra første filmen.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ny AVGN-episode. Spoiler: den er meh og Rofle begynner å bli tynn i luggen.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er vel ikke fryktelig uvanlig å møte noen som har runda både Super Mario 64, Ocarina of Time og Goldeneye. Men hvor mange har runda dem på under en time? Samtidig?

 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Apropos Rofle så synes jeg dette bildet er ganske søtt.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så. Mye. Penger spart på å leie inn noen til å mekke reklame.

 

Novastrum

Feminist-elitist
så. mye. skjønner du ikke yetipants at det er viralt du er med på å markedsføre det selv


Seriøst: jeg synes reklamen er det verste siden prompelukt på sprayboks, men det er ikke tvil om at dette kommer til å snu noen fjortishoder. Selv med ræva bingtranslert (sic) tekst.