Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tid for enda et gratis indy game og dette er virkelig godsaker. I Eversion spiller man en blomst. Prinsessa er kidnappa. Man går med pilene, hopper med x og "everser" verden på visse hotspots. Eversing er såvidt jeg kan skjønne dårlig engelsk for å gjøre verden litt mørkere. Praktisk fordi skyer fek.s blir solide så man kan gå på dem. Desverre viser det seg etterhvert man kommer noen brett inn at dette kanskje ikke var så lurt å drive på med alikevel. =D
Okay, da har man runda det derre derre der. Syntes ideen bak var veldig kul, og uten å spoile noe så klarer kisen som har mekka det å få til en ganske fin motivasjon hos spilleren med enkle virkemidler. Det eneste jeg har å klage på er at spillet går for fort og er for upresist til at det noen gang blir komfortabelt å foreta de mange pixelperfekte hoppene du må gjøre i løpet av spillet, og at grafikken ikke er detaljert nok til at den blir virkelig effektfull istedenfor bare helt grei sånn den er nå. Uansett verdt å kjøre igjennom, jeg lurer på om jeg skal prøve å få tak i alle diamantene før jeg runder det igjen og sjekke om det skjer noe annet på slutten da. ^^

Lasta nettopp ned Planescape: Torment fordi jeg har hørt det er bra. Og jeg fikk prøvd det i ca ett kvarter før det krasja, men jeg har et godt inntrykk hittill.

Skal lage meg noe å ete nå, og så får vi se om jeg gidder å starte det opp igjen eller jobbe litt.

Hvordan klarte du dra Avent Children inn i dette?

Spillet så forsåvidt artig ut, jeg elsker herlig overdrevent tullball som det der. Men de har garantert bare klippet inn de gode delene og det faktiske gameplayet suger nok. Ikke at jeg har så stor interesse i... Arkade, kortspill jåddærpægeer? Hm.