Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hømm. Hvis de legger opp til at noe av dillet de spinner rundt sakene faktisk skal være med i spillet - som at man for eksempel skal utforske ting selv, at det blir en slags adventure-del utenpå all grindinga - da kan jeg se for meg at dette kan bli noe å kikke nærmere på. Men, øh, sjansen for det er vel ikke all verdens. Vi får se.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er interresert bare pga det klasse-og-levelløse systemet deres. Høres nesten litt ut som Eve, som jeg likte godt. Likte det at man spilte for egne mål istedenfor å pushe for levelcap.

Lodin

Der Waaaah
Fikk akkurat denne mailen.
Thank you for shopping in Telltale's online store!

On some of your past orders you were charged tax on downloadable games when you shouldn't have been. To reimburse you for the incorrect tax, we will apply a credit to the payment method you used to place the order.

The following credit(s) will be issued (in US Dollars):
Order #600010208566591 - $8.74

The credit(s) will appear on your credit card statement or PayPal account within the next several business days. If you have any questions, please contact us at support@telltalegames.com. Thanks again for your business!

-Emily, Telltale Games
Awww! :best:

Lodin

Der Waaaah
Nei det er du! Du er den typen som ikke kjøper Wallace & Gromit sine episodiske eventyr! Samtlige av dem! Kjøper alle sammen med en gang de slippes fordi du vet at disse folka, de lager ok saker du kan stole på. Istedet bare sitter du der å fiser! Fiseunge som heller ikke har spilt Strong Bad sitt spill for folk som ikke er like kule som deg og nye Sam & Max. Bah!

Novastrum

Feminist-elitist
Emily har gitt kompliment for Max-broderiet mitt, og sa hu skulle lage en sjæl til telltalekontoret. Jeg har også fått tilbake penger av samme grunn, for ca. et år siden (skatteoppgjøret i USA). Telltale er kule.