Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Lodin

Der Waaaah
På PS3 og 360 kan man alltids trykke på knappen midt på kontrollen for å komme ut av et spill. At noe sånt ikke finnes på PC falt ikke de som porta inn. Derfor blir man sittende å trøkke seg gjennom ørten menyer.
Ikke at man bør spille det uansett siden det alikevel er en bedriten port på de fleste andre områder også.

(Og ja man kan alltids trykke ALT F4, men det lærte vi på datakurs at ikke var bra for maskina. :p )

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er en bedriten port på det området at mongonissene ikke har lagt inn støtte for at triggerne kan brukes til noe annet enn kamerakontroll (siden dritprogrammererne bestemte seg for at de skal tolkes som en joystick-akse av spillet, ikke som to forskjellige knapper) og det at du må ha negerkraftig bolemaskin for å få kjørt det maks (noe jeg har, skryt skryt). Ellers er det greit.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har tenkt tanken, men skrittet derfra til faktisk å gidde å mekke noe sånt bare for å spille Assassin's Creed er ganske stort, faktisk. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay. Først kom det en lulz da jeg så klippet og så kom det en lulz da jeg slo opp "assuage" på Wiktionary. Hvorfor? Den gamle stavemåten av ordet var - I shit you not - asswage. Rævlønn, ja. Lurer på hvorfor den stavemåten ble endra, gitt.

Sånn ellers kom jeg på Zero Punctuation før i dag, men glemte å faktisk sjekke det ut, så takk for den Nicholas.

Edit: to asswage (third-person singular simple present asswages, present participle asswaging, simple past and past participle asswaged)

Asswages - As in "Our asswages are too low! Increase our asswages please!"
Asswaging - As in "It's time to stop simply waging war. We need to wage war with our asses. It's time for asswaging.

Skal vedde på jeg er den eneste som synes dette er artig, forresten.

Lodin

Der Waaaah
Jeg syns ihvertfall det er artig at han klager over avsløringer i Bloodshit (ond kult med røykvarslere som gir hodepine) når man allerede kunne lese om dem hvis man bare gadd fullføre enern. Desuten nevnern ikke noe om den biten rett etter at psykopaten har jaga deg rundt i huset. Man kan ikke se en dritt og blir antastet av the Toxic Avenger og ninjaer med stålstenger. Desuten er sistebossen så horevansklig at han kan ta seg et tak.
Og ærlig talt, hvordan kan man klage over at helten helt på slutten av 2 finner ut at han kan skrike til folk så hodene deres eksploderer? Det er definisjonen av awesome.
Når det er sagt er begge spilla krem på disk.

Her er noe annet:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stakkars unger. :(

Lodin

Der Waaaah
So I herd U liek me.

Her er forresten coveret til remaken av Okami. Capcom har vært så proffe at de har greid å få med vannmerket til IGN vedsiden av Amaterasu. XD