Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekk hvem som ikke har prøvd The Force Unleashed-demoen'a.

Snodige greier det der. Alle de jeg har snakket med storkoste seg med TFU-demoen, og planlegger å investere i spillet når det kommer. Vi må være enkle sjeler. Kanskje Mads er en av oss?

D

Deleted member 91

Gjest
Eventuelt må dere ha latt vær å spille spill som Psi-Ops, som gjorde det bedre og så bedre ut i sin tid.

Hadde det ikke vært for de jævla usynlige monstertinga som kommer på siste bane. De var irriterende nok til at jeg la fra meg spillet uten å gjennomføre det.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Har lenge hørt rykter som forteller at det finnes orkestrerte utgaver av Phoenix Wright-musikken, og at disse er fantastiske. I dag har jeg funnet ut at det stemmer :)
Er fristet til å kjøpe et album, gitt :p

Novastrum

Feminist-elitist
Kom over dette spillet i stad Gravity Hook.
Verdt å spille for musikken alene, men søren ikke lite avhengighetsskapende å teste Hi-scoren heller. (sin egen altså, publicen er som alltid hacka av en eller annen sørkoreaner med fritidsproblemer)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sonic vet sannheten.

Aslak

Humanoïde, incognito
Kom over dette spillet i stad Gravity Hook.
Verdt å spille for musikken alene, men søren ikke lite avhengighetsskapende å teste Hi-scoren heller. (sin egen altså, publicen er som alltid hacka av en eller annen sørkoreaner med fritidsproblemer)
Etter I want to be The Guy er det der det mest irriterende spillet jeg noensinne har spilt.

D

Deleted member 91

Gjest
Det beste med det der er hvor jævlig dritt det så ut. For å sitere en av kommentarene på rockpapershotguns nyhetsartikkel:

"Halo would make a great MMOFPS (slow-paced, co-op focused combat). I’m not particularly a fan of the games but would be incredibly excited by that. It’s disappointing that they didn’t even explore that option but instead apparently tried a WoW clone."

Jante

privileged CIS shitlord
Ja, hadde det i det miste vært noe ala Planetside, et MMOFPS som han sier, kunne det hatt potensiale. Ser for meg at Call of Duty vil gå i den retningen etterhvert.

D

Deleted member 91

Gjest
Siden du nå nevna Planetside er jeg required by law å linke denne artikkelen for en jævlig gøy lesning. Får meg til å ønske jeg ikke hadde ISDN til 2004 eller hva faen.