Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Jante

privileged CIS shitlord
Leste den når den først kom. Gode greier! Får meg egentlig til å tenke på EVE, hvor spillerne har egne factions og hvor man faktisk kan tape alt. Man kan kritisere det spillet for mye rart, men akkurat det skal det ha. Håper det kommer flere skikkelige sandbox-MMOer etterhvert. Så håper jeg at jeg kan finne tid til å spille dem. :D

Jante

privileged CIS shitlord
Bitter much? Yahtzee er morsom, men er helt ubrukelig som anmelder. Lite vits å ta ting han sier seriøst, og for å være helt ærlig trodde jeg alle innså dette.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Den beste FFVI-bosshaxoringa så langt.

[edit] Denne ser litt bedre ut:

D

Deleted member 91

Gjest
For ikke å nevne Awesome-støvlene. Er ikke helt uten grunn jeg kjøpte fyren en avatar.

Halky

Veteran bruker ;)
Tja kan vel legge ut dette her.
Selveste kjendisadvokaten Jack Thompson er nå bare kjendis etter at han torsdag ble fratat sitt advokat embetet på livstid av høyesterett i Florida. Han har muligheten til og anke, men tror neppe han gjør det.

Uansett kjekt at han er ferdig ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare for å korrigere der så har han ikke muligheten til å anke, nei. Det som er muligheten er at et annet medlem av Florida Bar Association som ikke har noen anmerkninger kan levere en protest på vegne av Thompson. Ettersom han har like stor sjans på å finne en som er villig til å ta en sånn shitstorm som han har til å finne en snøball i hælvete så går det an å gå ut ifra at gutten er ferdig som advokat om en måned.

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe det var akkurat det jeg mente når jeg nevnt at han neppe gadd og "anke" siden skal så mye til for at det skal funke. Men er godt vi er kvitt'n Ekke bra og ha sånna advokater driver på sånn som han.

Lodin

Der Waaaah
Spørsmålet er vel hva han skal gjøre nå? Ingen i media gidder røren siden de vet hvor sinnsyk han er og det gjør forsåvidt og alle organisasjoner mot vold i media.
Tipper han slår til som politiker. Borgermester i Alaska eller noe like ubetydelig i første rekke.

Terje

mostly harmless
En av to ting skjer nå, avhengig av hvor seriøs han var. Enten hører vi aldri noe mer fra han hvilket vil si han bare var ute etter spenn og berømmelse, eller så var han seriøs hele tiden og kommer fremdeles til å hyle og skrike i alle typer media som vil spandere noen sekunder på ham. Hver gang ungdommer i USA er involvert i voldelige forbrytelser kommer han til å erklære at han hadde rett hele tiden og forlange lisensen sin tilbake. Når så ikke skjer så er det selvfølgelig den store spillbransje-konspirasjonen mot han som har skylden.

Nei, jeg tipper vi ikke har hørt det siste fra den karen enda.

Lodin

Der Waaaah
Onsdag så da er det grinete engelskmann med hattetid. Mercs 2 går under kniven denne uka og konklusjonen er at det er buggete som faen, men ganske artig.
Ting er så mye lettere når man kan være enig med fyren. :p

Lodin

Der Waaaah
Hold kjeft di fitte. Jeg er hypp på å prøve coopen, men det er jo faen ingen andre som har giddi å kjøpe det.

D

Deleted member 91

Gjest
Dobbelpost for gratis PC-spill: Area 51 (visstnok midt på treet, m/ Manson og David Duchovny da), Full Spectrum Warrior (dette eier, spesielt i co-op på Veteran), Rise and Fall: Civilizations at War (vettafaen), og The Suffering (sånn derre actionhorrormonstergreie).

http://files.filefront.com/Area+51+Sponsored+by+the+US+Air+Force/;11928815;/fileinfo.html

http://files.filefront.com/Full+Spectrum+Warrior/;11928826;/fileinfo.html

http://files.filefront.com/Rise+and+Fall+Civilizations+at+War/;11928783;/fileinfo.html

http://files.filefront.com/The+Suffering+Sponsored+by+the+US+Air+Force/;11846564;/fileinfo.html

Lodin

Der Waaaah
Spilla har reklame i seg, men jeg aner ikke åssen. Sikkert bare på hovedmenyen eller før man starter det.
Uansett er ihvertfall Lidelsen ganske kult om man ikke har noe bedre å drive med på en kjip torsdag.