For eksempel, ja. Eller World of Goo-gutta. Klart, det fører til piratkopiering, men som folk sier så ville mest sannsynlig ikke de som kopierer kjøpt spillet i utgangspunktet.
Edit: Sjekka GoG nå og ett av spilla som kommer snart er Darkstar One. Hvis du liker romspill med masse skyting og questing og litt RPG-lite pluss et levende alien-romskip du oppgraderer med romvesenbiter så er Darkstar One et bænkers kjøp. Hvis du er villig til å tolerere den temmelig lamme historien. Minner meg forøvrig på at jeg burde spille ferdig min omtalekopi. Kom ikke så langt før deadline.
Edit 2: Flere enn meg som har noen ønsker om hvilke spill GoG burde få slengt opp? Jeg kommer på to i farta:
Realms of the Haunting (delvis horror, delvis FPS, delvis pek-og-klikk) og
Normality (sært, 3D-pek-og-klikk med absurd historie og... fantasifull grafikk). Grunnen til det er at det er to spill som virka jævlig interessante da de kom, men siden de solgte fuck all er de omtrent umulige å få tak i på lovlig vis i dag. Ecstatica 1 og 2 samt gammalt Alone in the Dark hadde jeg heller ikke hatt mye imot å se, når jeg tenker meg om. Oooog... det der Knight's Chase bare for good measure. Og Little Big Adventure 1 og 2. Sånn, da har vi et fint utvalg med actioneventyr.