Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har veldig mange meninger rundt aldersgrense temaet, men fort: Hvis underholdningnen går i predator og condemned fra man er liten, setter man ikke (like stor) pris på wall-e og mario kart i midten av tenårene. Og det, er veldig dumt.
Så, ettersom jeg ser på det som min oppgave å skape gode fornuftige gamere, maser jeg på at man skal holde seg til aldersgrensene som er satt, med noe slingringsmonn og skjønn.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Jeg liker karen de intervjuer
Putin personally throws funny Russian people into jail. That’s why Russians are mostly dull and their take on computer games is 100% serious like they’re creating a nuclear bomb or something. The dullest people are Russian publishers, who have no sense of humour at all and invest money in serious WWII titles, worn-out IPs and cheap adventure games. It is a very hopeless situation and I think that the Jews are involved somehow.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Må være no mafian eller noe Illuminati-greier som tuller med dem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Haw! Venta på at den tittelen skulle få en bokstavelig betydning, ja. En artig spill. ^^
 

Jante

privileged CIS shitlord
Dette var det mye snakk om i fjor, men den er jo ikke under vann. :(
 

Lodin

Der Waaaah
I Brunei eller et av de dassestedene dreiv de jo faktisk å bygde et hotell under vann inntil nylig. Det prosjektet gikk jo såklart til helvete nå som økonomien er i dass.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg var dritstolt når jeg greide hele spillet.
Var endingen veldig dyp eller?
 
Jeg var dritstolt når jeg greide hele spillet.
Var endingen veldig dyp eller?
Tar jeg ikke helt feil så er spillet basert på den greske myten om Orfeus og Eurydike, men slutten skiller seg litt fra historiebøkene. I stedet for at Orfeus taper Eurydike for evig, så dør de begge to når de har kommet tilbake fra hulen til underverdenen.
Satser på at meningen er at de levde lykkelig sammen i etterlivet. :)