Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
for å kunne pushe på och smeka litt fortere enn med tastefjøl.
Det er nettopp det jeg ikke skjønner. På videoen virker det ikke som det går noe fortere. Hvor mange taster trenger man for å spela lite DOTA effektivt egentlig? 102 burde da holde?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke sant, det virker ikke som om det går noe fortere. Det er et meningsløst produkt. Det var liksom litt av poenget. :p

Novastrum

Feminist-elitist
Jajaja, siste GB-klamen nå.
[yt]EvK4HA9qKzc[/yt]

Noen post den der greia med hva som skjer hver jævla gang Sega annonserer et nytt Sonic. Denne gangen lover de at det skal være bare 2D-løpebrett i nydelig HD. Tar det heller for gitt at jeg om to år ser noen nerder bruke et døgn på å runne det og ler meg skakk av nerdraget deres. Nok en gang. :smug:

E: XD

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Haw. Well played, GameTrailers. :D

Edit: Kompis av meg på Twitter:
I got a free copy of the Gears of War novel "Jacinto's Remnant" last week. First line of prologue: "We're fucked now." Last: "Aww, SHIT."

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Deira Hanzawa er ikke lite old da.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nøkkelnote fra herr apekattøya på PAX. Gidder ikke embedde alle siden det er 5 deler.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, en kis har mekka Street Fighter 3rd Strike-sprites av Street Fighter 4-folk. Her, gitt. Fete saker.

Molesting tornado!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, så hvordan feirer LucasArts den rødgrønne valgseieren? Ved å legge ut hele Jedi Knight-serien på Steam og Direct2Drive. :elsk:

PS: Med "hele" så menes det at du kan kjøpe Dark Forces, Mysteries of the Sith, Jedi Academy og alt sånt rask også. Kos.

Fortsatt ikke XXX-Wang og Thai-Fucker! Om ikke annet kunne de slengt ut Alliance siden det i det minste fortsatt kjører på alt man kaster det mot. :ras: