Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
John Romero, the veteran developer and id Software founder who helped create FPS touchstones like Quake, Doom and Wolfenstein, is planning a return to the genre in which he made his name.

Romero, who's currently CEO of social game studio Loot Drop, Inc., told Eurogamer that although he hasn't formally started work on the project he has the design nailed down.

"Yes, I'm definitely going to be making another shooter and it will be on PC first," he explained.

"I don't want to talk about the details but I already know what it is. I've already kind of designed the thing and it's pretty cool - though of course, I am going to say that. I think it's a neat design, I haven't seen the design anywhere else."
YESSS

Jante

privileged CIS shitlord
Daikatana II - Electric Buggaloo - The Returnening?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De klarte seriøst ikke å få med seg at spillet heter "Riana Rouge"?

demake

Seksuelt godteri
Jeg som skulle legge meg nå. Denne LPen eier.

Bah! Det nærmeste valget var "fang reven og offre den til gudene våres." Det gikk såklart ikke så vi står der med en neve dårlig gjennomført jakt og de andre klanene ler av oss. som vanlig.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dette er det styggeste jeg har hørt på lenge.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Fun fact: hun ble kasta på huet og ræva ut av PAX for noen dager siden pga. den... greia til venstre.

Shinra85

Spillegals effort emo
Erketor skrev:
Fun fact: hun ble kasta på huet og ræva ut av PAX for noen dager siden pga. den... greia til venstre.
Greit at puppene er litt usymetriske, men å referere til den venstre puppen som "den greia" er å ta litt hardt i

To fyrer som tok av seg buksene under et intervju med Keith Apicary ble og banned for life. Apicary og forsåvidt. PAX? Moarliek Pripps.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ser at jeg skreiv venstre men jeg mente selvsagt høyre.

Ville bare påpeke dette.