Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
HVGN har gjort Eternal Darkness:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nolan North låner stemmen sin til et videospill, hva blir det neste de finner på? At Fred Tatasciore begynner med det samme? Synes jeg ser det!
 
Lol, de må beklage scena hvor en fyr truer med å voldta Lara og hevder at det ikke skjer i traileren selvom det er akkurat det som skjer.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hvis det oppstår en situasjon hvor en person av negroid herkomst viser en særdeles uakseptabel holdning, la det gå til spille som om gjenstandens temperatur skulle ligge godt over juli-normalen i Death Valley.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå ble jeg minnet på dubstep-versjonen. UK-dubstep, ikke Skrillex-dubstep altså.

 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Mens jeg spiidrønner verdens beste spill er det andre som har spiidrønna verdens dårligste. Her er mer om dette:

 
Installerte Just Cause 2 etter at jeg så den video'n der. Ikke for å spille multi riktignok, det gjør jeg aldri. Men kom på at jeg faktisk ikke hadde prøvd spillet engang, til tross for at jeg kjøpte det på salg (Steam! :argh:).Jeg hadde ikke veldig høye forventninger til hvordan det ville kjøre, men det ser ut til å være en meget optimalisert PC port, med en hel haug med grafiske innstillinger. Har bare prøvd det standardinnstillingene så langt, men det er perfet framerate og solid nok grafikk til at jeg ikke føler stort behov for å "fikse" på noe.
 
Det er faktisk en ganske ræva PC-port, men i likhet med GTAIV og Saints Row 2 så har modderne røska tak i en middels port og gjort den fantastisk. De var aldri ment å være den bpste versjonen noensinne, men mesterrasen ordna opp selv.
Som vanlig. :ras:
 
Synes at Just Cause 2 er en ganske solid port, får veldig anstendig framerate til tross for hvor pent spillet er+det skjer tusen ting om gangen.
 
Ja ok så var det egentlig en veldig bra port siden det kjørte på det meste og utnytta PCene til de som hadde bra PC.
Men som vi ser kan det gjøres mer!
 
Min PC er ikke "bra", den er like gammel som Xbox 360, og da var PC'en medium spec. Jeg har heller ikke installert en eneste mod til spillet. Likevel fikk jeg ikke et eneste skjermratedropp på JC2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men du fikk ikke en eneste setting på High, har jeg rett?