Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Javi

elsker dette landet
LAME

rip off and dumb down the mechanics of classic videogame genres, while dressing them up with effeminate themes, in order to pander to the masses of ignorant and stupid sloberring fagots who have always had trouble parsing real videogames without their tiny little brains overheating and exploding.
"trouble parsing real videogames". Det der er noe av det latterligste jeg har lest fra spillverdenen i det siste. BUHU, det ikke er et "ekte" spill med mindre det har komplekse systemer og masse knapper å trykke på!!
Den personen der kan heller klappe igjen kjeften og faktisk forstå at poenget med spill er at det skal være noe å hygge seg med, noe man liker. Flower, Journey og Flow er etter min mening avkoblingsspill og like fullt SPILL som, la oss si, Skyrim eller Starcraft. Sånne elitistiske utsagn er så malplasserte og latterlige at jeg ikke vet om jeg skal rage, le eller gråte.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Psh, det der er enten bare trolling eller noen som virkelig er så førrbajnna tett i skolten som innlegget gir inntrykk av og kan dermed overses.

Han er i aller høyeste grad ekte. Faktisk så ekte at de fleste skriveriene hans er sperra bak en paywall. Hvis du vil finne ut hvorfor Deadly Premonition eller Civ 5 er beviser på at industrien er død må du ut med 25 Euro årlig.
Alternativt kan du kjøpe en av de fire bøkene han har gitt ut. =D

"Journey er en 3d platformer uten strukturerte mål og utfordringer" er vel ca. samme logikk som å si at "Dear Esther er Half-Life uten skyting" eller "Shadow of the Colossus er Zelda, men kun med bossene og ponni". Hvis man skal analysere spill så hjelper det å i det minste prøve å forstå hva er forsøkt oppnådd og se på helheten av hva det er heller enn hva det ikke er. Journey prøver ikke å være Super Mario.

Grisene fra Angry Birds får eget spill og det... ser faktisk ganske awsum ut. :eek:

E: Og her er mass shizz fra Conker før det ble grisespillet vi kjenner i dag.