Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Hu ene fissa som ble nevnt i artikkelen jeg posta i går trua med å saksøke Eurogamer så de redigerte artikkelen. Jævla fisler.
Following receipt of a complaint from Lauren Wainwright, Eurogamer has removed part of this article (but without admission of any liability). Eurogamer apologises for any distress caused to Ms Wainwright by the references to her. The article otherwise remains as originally published.

Enda mer utvikling i Eurogamer historia. Rab Florence som skrev den har trukket sei etter at de endra den. Han skriver for mange andre plasser og så det erke mye big woop.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Likte svenskenes take på det der mye bedre. Selv om jeg så klart er enig med Rab, men saken er at jeg ikke orker å bry meg så fælt.

Uansett: Sony lanserer konkurrent til Nintendos Brain Training seks år for seint, setter ny rekord i sjelløs estetikk. Dette er spillet for deg som synes Xbox Live Avatars er i overkant sprelske og aparte.

En av grunna til at Silicon Knights ble hyra til å mekke det begredelige X-Men spillet fra en stund tilbake var at de overbeviste Activision om at de hadde gloriøse planer for Eternal Darkness 2. X-Men gikk såklart til helvete og det var slutten på den visa. :penga:
Plox gi ut til WiiU, Nintendo!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, det var ikke derfor, les en gang til. SK præka om hvor fantastisk Eternal Darkness var, og fikk jobben med X-Men Destiny basert på tidligere storheter. Så tok de penga til Activision og brukte dem på noe helt annet (Eternal Darkness 2-pitchdemoen) som så gikk til hælvete. Deretter ble de tvunget av Activision til å gi ut det de hadde klart å raske sammen mens de sosa rundt, og det var togkræsjet som ble kalt X-Men Destiny. Ikke at jeg synes synd på Activision, men Denis Dyack later til å være en nisse av dimensjoner.

Edit: Endelig er ventetiden over, noen har mekka en speedrun av E.T. - The Extra-Terrestrial til Atari 2600.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I en speedrun ser du sjelden hvordan et spill er ment å spilles. Ikke at det betyr noe for ET, det er helt krise uansett.