Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg leste et intervju med Michiru Yamane, som jobba som komponist for Konami, hun gjorde bl.a soundtracket til Symphony of the Night. Hun sier at en stor grunn til at mange ville lage spillmusikk var Yellow Magic Orchestra, som var huge i Japan på 80-tallet.

Lett å skjønne hvorfor.

Play Arts Kai er undergruppa til Squenix som mekker æksjen figures og vanligvis er de veldig bra. Adam Jensen som jeg fikk med i spesialutgaven av Deus Ex 3 var jævla imponerende. Derfor er det litt overaskende at de har lansert sin nye Mass Effect serie med... dette.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Det der er ikke uncanny valley engang, mer uncanny Marianas Trench.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Indirekte spillshizzle men de som gjør PR for en utvikler i norden har tatt seg friheten å sende ut tilbud til en del spilljournalister hvor de tilbyr oss penger for lage en videosak om sitt nye spill.

Jeg svarte seff ja på vegne av SG, gi meg ti kroner per ord baby!

Edit: Okei da

The brand, <navn>, wants to introduce its new video game : <navn>, through a video campaign advertising (press release attached).

We have two different proposal for you :
- Video placement : start on click - on your website

- Editorial : video placed in an article about the game

We propose different offers, payment for a video placement per day; payment for each video view (= each click on the video player) or payment for an editorial surrounding the video. We can send you our price grid if you are interested.

Jante

privileged CIS shitlord
Spillegal blir neste avsløring i korrupsjonsskandalen som rystet Spill-Nårge?

Kleevah

Livsfarlig amatør
Traff på en hyggelig merchant i GW2 gitt...

Vi må ikke glemme Stalker 2

is way of killing you is very unique, you will feel the usual fatigue when walking in the forest close to him, lie down on the leaves, fall asleep and never wake up.
What this creature does to you once you are asleep is, it drags you into his lair, deep in the forest (yes you will have to walk back allot probably IF you manage to escape) he will put you next to a bunch of other stalkers he kidnapped, and put you all in a star shape form as a global, why? I do no not know. He will then go in some sort of trance where he kinda breaks out of his ”cocoon”, this is your chance to grab a weapon and shoot it, because this is the only time you can actually hurt him.
Den der er helt fucked creepy. :brainfuck:

Flere bilder her:
http://www.hpnot1q-gaming.com/s-t-a-l-k-e-r/s-t-a-l-k-e-r-2-brand-new-art-and-renders/

La det spillet her bli laget plzplzplzpzlpzl.

Oppe nå.

Så da får jeg poste det her også:
Hello my Stalkers!
I want to start of by wishing you all a happy Halloween.
With that said, lets start with Stalker 2!
Recently there was this meeting with this guy called Mr. Razumov, who is/was an important man within the former Stalker team, what i manage to get my hands on were the highlights summarized of this meeting with a bunch of very exciting things, it go’s as followed:
After meeting M. Razumov said:
  • Brand S.T.A.L.K.E.R. not sold and it still owns S.Grigorovich.
  • Development of the game S.T.A.L.K.E.R. 2 suspended, but not closed.
  • Grigorovich has some suggestions for the project S.T.A.L.K.E.R. 2
All we have to gain more patience, do not believe every rumor (like Galenkin and Co.), and wait for news from Grigorovich. Projects like S.T.A.L.K.E.R. live forever!!!
Thanks to our community reader Jaunty for the tip!
I choose to believe.

http://www.hpnot1q-gaming.com/s-t-a...video-survarium-halloween-warz-livestreaming/

Jante

privileged CIS shitlord
Med tanke på hvor lenge de dilla med STALKER før det kom noe spillbart ut av det er det vel bare å smøre seg med tålmod. :p

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmm. Man kan banke opp en hai. Spillet ble med ett litt mer interessant