Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Kan man denge delphiner også?
Er vagt optimistisk til det siden previews sier det minner om 2 bare at de har fjerna all dritten som ikke funka der. Venter dog til det er ute for å se om bajsen treffer vifta.
 
Checkpoints, malaria, jeeper i full angrepsmodus, sideoppdrag med lastebiler som kjører rundt i sirkler. Var det mer?
Jeg hadde nok vært langt mer interessert i å spille det hvis settinga ikke var jungel igjen. Det var i hvert fall én ting FC2 gjorde bra.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Noen her har sikkert fått med seg at Ego og en annen lystig tjukkas let's promper seg gjennom diverse spill på 'tuba for tiden. Men hva skjer når noen adder litt sweete beats til et ganske random utspill fra en kirbyepisode? Jo da oppstår dette...

 
Nei altså det kan jo være basert på tegneserien, men det høres rart ut. Det, The Box eller Siren er sikkert kodenavn for Eternal Darkness 2.
Så blir det spennende å se hvor juridisk binnende det er at alle utgaver av X-Men og Too Human skal gjenkalles. MS og Activision blir sikkert jævla happy.
 
Om noe saksøker sikkert MS og Activision SK istedet siden de allerede ligger med brekt rygg. Tviler på at det er mange framtidige salg å hente i de to spilla. =D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fra dagens artikkel om spillavhengighet i A Magasinet:

 

Dore

Svelg støv
Jeg merker at jeg ble litt flau på de disneyskuespillernes vegne etter at jeg så den videoen :s

PLUSS, jeg bare lurer på om noen kan confirme at dette er ekte saker
bør kanskje spole en del fram i videoen.