Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Shinra85

Spillegals effort emo
Hva var det før endringa?

Shinra85

Spillegals effort emo
Satser på å få en sneak peek av stumpen til statuen om han står riktig sted i rommet

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Igjen, hvordan kan greier som det der gå fra konsept til godkjenning til realisering til annonsering uten at en eneste jævla kjeft innser hvor fabelaktig de har driti på draget?

Min teori er at de aldri hadde planer om å gi ut greia og det kun var for å skaffe seg oppmerksomhet rundt det resirkulerte dillet sitt. Når det er sagt skal jeg uansett ha dette for orginalen eide pinnsvinpung.

Jeg lurer på hvordan Etna og Flonne reagerer på dette. Og hva skjer når Laharl nå selv er utstyrt med sin eneste svakhet? :psyduck:

King Laharl one day wakes up and becomes a girl. Introducing Laharl-chan!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nok et bevis på hvor androgyne japsene lager figurene sine når tits er den eneste forskjellen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Final Fantasy vettu, bare dritt.

Neida, minte meg på at jeg må sjekke ut den spillen der. For dere som ikke veit, så er det Final Fantasy: All The Bravest og det er Final Fantasy minus alt unntatt kampene, og de kampene er skrudd opp forbi 11 og opp til crazy bananas. Så veit dere det.

Edit: Tredve korunas på iTunes nå.

Editedit:

Det tok tredve sekunder før denne skjermen kom fram.

Nårske kroner er det spillets svar på smurfebær. Uansett coppa jeg det for lulz og fordi jeg er idiot. Den der Mega Man greia til iOS Capcom slapp seint i fjor, det er et bedre spill enn dette. En sånn boks man gir til babby med dyreknapper og som spørr åssen lyd kua lager er bedre spill enn dette. Gameplayet består av å dra tre eller fire fingre frenetisk opp og ned på partyet sitt mens de angriper og så venter på å kunne angripe igjen. Om for mange dauer kan man bruke et timeglass og hver tredje time får man en frenzy-mode hvor man er udødelig, men ikke no av det har no å si.
Men det er kult at man kan betale sju spenn og få en random fyr fra et spill i serien da. Kult å bruke 300 spenn på dette fordi man vil ha Barret, men bare får Tiduser og hva enn fittene fra XIII heter. :)

E: Dette er den nye versjonen av DIRT

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vil bare påpeke at selv om Lodins langt framskredne demens har ført til at han har brukt både tid og penger på Euro Truck Sim 2, så har han tydeligvis fortsatt sine klare øyeblikk og omtalen av Final Fantasy All The Bravest er ett av dem. Bare slåssing hipp hurra da må vi så klart ta alt av taktikk og strategi og krav til ferdighet ut av det ene elementet som eksisterer i spillet, det blir jo fett (spoiler nei). Complete walkthrough: Gni tommelen opp og ned langs den høyre delen av skjermen. Gratulerer du har rundet spillet. Det verste Final Fantasy-spillet siden Final Fantasy VII.