Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Systemkravene til Bioshock: Infinite
MINIMUM​
Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz​
Memory: 2 GB​
Hard Drive: 20 GB free​
Video Card: DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics​
Video Card Memory: 512 MB​
Sound Card: DirectX Compatible​
RECOMMENDED​
Processor: Quad Core Processor​
Memory: 4 GB​
Hard Drive: 30 GB free​
Video Card: DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560​
Video Card Memory: 1024 MB​
Sound Card: DirectX Compatible​
Ram har jeg nok av, og en eller annen I5-prosessor som jeg mener er quadcore. Men merker etter å ha spilt Dishonored og Far Cry 3 at 5850-kortet mitt ikke er helt optimalt lenger. Spørs om det blir en oppgradering.

Noen ting som skjer?

Deadpool ser ut til å bli ganske eibart.

Morder er dau garantert til å bli eibart. :yoshi:

Når de annonserte No More Heroes sa jeg at Travis Touchdown er det beste navnet noensinne, men Mondo Zappa er faen ikke langt unna. Greia minner om Wicked City. =D

Shinra85

Spillegals effort emo
Så ikke så mye (kanskje 40sek), skrudde av pga ganske mye spoilers

Men det spillet ser faen meg ut til å eie. Platinum Games viser seg gang på gang å gi ut spill som passer meg så absurd bra

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er 2013 og jeg poster fortsatt sånt som dette.
"After use you should flush it. The water should come out the other hole"

Det hørtes ikke mye anatomisk korrekt ut. 2/10 puledukke .

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Åh takk grob for at det ikke skjedde da.

Kojima skrev:
"But in my personal opinion, I wanted to go for Frank Jaegar or Gray Fox. But if we had gone with that, I would have had to write the script and then be really committed to creating the game."
Minst mulig Kojima-innblanding er å foretrekke.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vil bare påpeke at selv om Lodins langt framskredne demens har ført til at han har brukt både tid og penger på Euro Truck Sim 2, så har han tydeligvis fortsatt sine klare øyeblikk og omtalen av Final Fantasy All The Bravest er ett av dem. Bare slåssing hipp hurra da må vi så klart ta alt av taktikk og strategi og krav til ferdighet ut av det ene elementet som eksisterer i spillet, det blir jo fett (spoiler nei). Complete walkthrough: Gni tommelen opp og ned langs den høyre delen av skjermen. Gratulerer du har rundet spillet. Det verste Final Fantasy-spillet siden Final Fantasy VII.
IGN har gått ut med en advarsel: Ikke kjøp dette spillet! http://www.ign.com/videos/2013/01/17/psa-dont-buy-final-fantasy-all-the-bravest

Her får du se "gameplayet" også.