Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Her er noe for.... nei tør ikke si det, men det kommer på Vita!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Massive Tits Battle: Shinovi Versus - Climactic Cleavage ☆ Ultra. Aldri vært noen storfan av sånn anime som det der, egentlig.

Shinra85

Spillegals effort emo
For få tentakler?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Animepupper og power metal? Kjøpes på launch.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Føler liksom at frasen "at gunpoint" mangler minst ett sted i det sitatet fra Howard.

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg tenkte det samme etter å ha lest representasjonen, men etter å ha lest originalartikkelen er det tydelig at han har noen tall å backe det opp med. Poenget er, fortsetter MS å miste markedsandeler på Windows/Office, så kan Xbox også slite, da det er disse pengene som holder skipet flytende i dårlige tider.

http://blogs.forbes.com/adamhartung/

"And Microsoft makes nothing from its xBox/Kinect entertainment division, while losing vast sums in its on-line division (negative $350M-$750M/quarter). "

Ikke at jeg tror det er stor sjanse for at en rask avskjæring fra Windows/Office skjer i løpet av 5 år. Men at kunder begynner å få reelle alternativer til PC-er og at gamle lisensparadigmer ikke holder for fremtiden, er rimelig lite kontroversielt å hevde.

Helt enig i at ting kan se ille ut for MS i framtiden, men problemet er bare at eksistensen er alt annet enn roser for Sony og (lol) Barnes & Noble også. Navnet Xbox i seg selv er altfor mye verdt til at de kan kjøpe det og ikke har de mye bruk for det heller.
I verste fall faser MS Xbox inn under PC-divisjonen når de lanserer Windows 10 eller så.

Hadde du bedt meg gjette hvilken setting denne traileren presenterer hadde Elder Scrolls vært det siste jeg hadde gått for. De har med andre ord gjort en ypperlig jobb.
!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ånei, en CG-trailer laget for å trekke inn folk som ikke spiller spill samsvarer ikke med Lodins personlige oppfatning av Cyrodiil, nå må Bethesda legge sei. Ned.

Uansett, sign'd up for beta. Dog: Hvis dette også blir "World of Warcraft, bare at..." så er jeg forberedt på å gi faen i MMO-er i overskuelig framtid.

Salget av THQ er ferdig for det meste, men det var bak lukkede dører og vi vet ingenting. Folk på NeoGAF som var der sier derimot at Volition er blitt coppa av Deep Silver og Sega har grabba Relic. Hva som skjer med spilla de jobber med og IPene er ikke sikkert. Ubisoft har vistnok coppa rettighetene til å gi ut South Park, noe studioet har gått med på. rettighetene til WWE følger med THQ (men er nok ikke verdt noe) siden det bare er en lisens de har leid av Jakks siden de starta å lage spilla. Alt tas med flere spiseskjeer salt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Joda, ekte Mario Kart har vi sett før men må kunne påstå dette er det meste gjennomførte, med powerups!

THQ er offisielt død og begravetog her er resultatene fra auksjonen.
The proposed sales of multiple assets is as follows :
Sega agreed to purchase Relic
Koch Media agreed to purchase Volition and Metro
Crytek agreed to purchase Homefront
Take 2 agreed purchase Evolve and
Ubisoft agreed to purchase Montreal and South Park
Sigil som mekka Darksiders bla. står ikke nevnt no sted og ansatte på twatter sier at hele greia bare er nedlagt. :sukk:

E: Ikke helt uventa sier og ryktene at EA og Jakks har gjort en avtale om WWE. Mite be cool.