Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Trukke de folka der helt har skjønt definisjonen på cosplay. Ikke så rart siden de ligger 30 år bak gloriøse Nippon på stort sett alt annet også.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
what what WHAAAAT?

Platinum Games («Bayonetta») skal ifølge Kotaku være interessert i å overta rettighetene til «Darksiders». De vil altså sikre seg muligheten til selv å lage oppfølgere - ikke overta Vigil Games. Atsushi Inaba, sjef i Platinum, skrev på Twitter at de kan tenke seg denne merkevaren - om den er billig nok.
Best å vente på mer troverdig kilde før jeg slipper løs hæren med \o/

Shinra85

Spillegals effort emo
Hellige satan, det ville eid/ kommer evt til å eie!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nintendo fortsetter å lage spergevideoer, så her kan man se at coop speedrun trenger en egen kategori.

Relativt vanlig at utviklere sender sånne twatter til hverandre da. Dette er nok på nivå med da Notch tilbøy å finansiere 'Nauts 2.

Ellers er denne kvikktitten av Tokyo Crash Mobs noe dere som er dumme nok til å ikke ha kjøpt det kan se.

Jante

privileged CIS shitlord
Relativt vanlig at utviklere sender sånne twatter til hverandre da. Dette er nok på nivå med da Notch tilbøy å finansiere 'Nauts 2.
Vel, det skjedde jo. Men falt i fisk på grunn av no dill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nedlast'd. Edit herregud den sangen.

Ellers, denne humra jeg av.
did you know how hilarious the patch notes to the sims are

• A faint line is no longer visible on the heads of babies.
  • Fish are no longer duplicated in the fridge when moving homes.
  • Sims can no longer “Try for Baby” with the Grim Reaper.
  • Sims who are on fire will no longer be forced to attend graduation before they can put themselves out.
  • Children and Teens can no longer die from motive failure while on a Time Out.
  • Pianists will no longer continue playing pianos that have been detonated.
  • Sims will no longer receive a wish to “Skinny Dip” with Mummies.
  • Pregnant Sims can no longer “Brawl.”
  • Sims can no longer WooHoo in the Elevator with a Sim who is on a different floor.
  • Fixed an issue that caused Sims to leave their Toddler inside a bar at closing time.
  • The Grim Reaper will no longer be prevented from reaping souls due to band affiliation.
  • Kleptomaniac Sims can no longer steal Subway stations from lots.
  • Fixed a tuning issue so that Sims now vomit at acceptable levels.
  • The magical laundry bear Abracadabra will no longer block Sims from moving after disappearing
  • Tourist NPCs can now be impregnated.
Saus

Novastrum

Feminist-elitist
Hva skjer med at hele kollektive japan aldri skal bestemme seg for om de vil kjøre 5:4/4:3 eller 16:10:16/9?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

demake

Seksuelt godteri
ZP, AVGN og Spoony kan legge seg. Norske Ratman er her for å bli.
http://spillverden.net/?cat=223

Definitivt det mest :penga: jeg har sett av anmeldelser på år og dag. Jeg er målløs.

Inne før old.