Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, men da er vi enige da, invert er riktig og alt annet er feil. Tråden kan stenges.
 
Return of the Tentacle dukka opp av det blå her om dagen. Det er da en fanmekka oppfølger til Day. Dette er helt klart ikke genuin vare, men alikevel ganske ålreit. De har resirkulert en del fra Double Fine sin remake fra ei stund tilbake, men det er alikevel masse ny grafikk og den er helt på nivå. Stemmeskuespillet er stort sett greit, men særlig Laverne høres helt jævlig ut. Alikevel helt ålreit og ihvertfall Bernard og Doktoren gjøre utmerkede etterligninger.
Ihvertfall er storyen som så at det er gått to år siden sist. En dag får Bernard et brev fra Purple som truer med hevn og drap. Eneste løsning er såklart å dra tilbake til huset for å be Doc. Fred om hjelp nok en gang. Løsning er såklart tidsreise, for det er det alltid.
Som en oppfølger til et mesterverk er ihvertfall dette relativt simpelt. Pusslene er ikke all verden og enten for opplagte eller obskure. Ihvertfall sitter humoren stort sett fint. Får og pluss for cameos fra folk fra andre Lucasarts-klassikere.
Ihvertfall er mitt råd å laste det ned så fort som mulig for detta kommer nok ikke til å vare særlig lenge. Utviklerne har vært flinke å holde kjeft sånn at de kunne få det ut og ha det oppe litt. Kan skaffes her.
 
Detta var noe jeg pirata i går for ikke faen om det får penga. Shaolin vs Wu Tang har ikke no med klanen å gjøre, men er old school slåssing. Først vil jeg si at selvom grafikken ikke har super kvalitet på den er animasjonene jævla fete. Det er også bootleg utgaver alle de klassiske skuespillerne. Det spikrer estetikken så til de grader og selvom annonsøren og musikken suger balle passer den inn.
Så kommer problemet. Kontrollen er helt forjævlig stiv. Den ligger et sted mellom første Mortal Kombat og Rise of the Robots. man har fire kanpper; slag, spark, våpenangrep og dodging. Hvorfor man ikke bare trøkker to ganger fram eller tilbake vites ikke. Dette er noe av den værste møkka siden Clay Fighter. Og nei, den traileren er ikke særlig representativ for hva slags flyt dette har.
Sånn jeg forstår det har stort sett en kis slitt med dette alene etter at studioet hans ble lagt ned. Det er jo prisverdig, men hjelper faen ikke mye. Ikke for hundre spenn engang.

 

Tutankoopa

Ole (オーレ)

Her er en som har funnet en måte å glitche ut til platået hvor alle rommene i BotW-DLC-en ligger lagret. Det gav meg skikkelig lyst til å utforske hyrule fra starten igjen... på et nytt kart!