Spillmarked

#62
The sorte ice: Kan du være litt mer presis neste gang?

Har nå satt GTA 3 som et Xbox spill (siden dine andre to ønsketitler er Xbox-spill), hvis dette er feil så må du bare si fra.
 
#65
Okey, en god del oppdateringer kommer nå. Spørs om du klarer å holde følge nå, P'rolav :D

Du kan fjerne Mario Party 6 og Pikmin 2 fra ønskelista mi. Det sier seg vel selv, siden det var deg jeg kjøpte de fra >_< Legg isteden til Killer 7. Som må være til GameCube.. Ja, jeg er Nintendo fanboy :svette:

Fra ønsker å selge seksjonen kan du fjerne CM og Worms 3D, de har jeg klart å selge. Legg til Resi 4 (NTSC) og Pokemon Colloseum w/bonus disc (også NTSC).

That's it, folks!
 
#66
Da har jeg oppdatert.

Antihero: Jeg anser det som dårligst stand. Ettersom du mangler både cover og manual, og spillene uansett være i spillbar stand. Så hvis du synes jeg er dønn urettferdig nå, og begge spillene er blendende fine, så kan du bare sende sinte PM-er.

Ghaz: Du glemte stand på spillene dine, men jeg antar de er i god stand?
 
#68
Noen som selger disse spillene? Bare for å nevne, ikke platinum, Classic eller Player`s Choice. Takk! :)

1.Half-Life PS2
2.Burnout 1&3 PS2
3.Max Payne 1 Xbox
4.Burnout 1&2 GC

Send PM.
 
#70
jeg vil bli kvitt med følgende spill:

Dragonball Z Budokai 2 (PS2 NTSC) aldri brukt
Men In Black II: Alien Escape (PS2 PAL) noen få riper

Ønsker spillene:

Metal Gear Solid 1 (PSX)
Metal Gear Acid! (PSP)

Send Meg PM i tilfelle jeg glemmer å sjekke emnet.
 
#71
Vil bli kvitt følgende spill:

Gladius (GC) **
SSX 3 (GC) **
Battlefield 1942 (PC) **

Er ute etter følgende spill:

RE4 (GC)
Killer 7 (GC)
Tales of Symphonia (GC)
 
#72
Oppdatering:
Ønsker:
Baten Kaitos (GC)
Paper mario 2 (GC)
Baldurs gate: Dark alliance 2 (PS2)

Vil bli kvitt:
Escape from monkey island (PS2)*
Half life (PS2)*
Silent Hill 2 (PS2)*
 
#74
Jeg har Star Ocean 3 og Colin McRae Rally 3 til ps2 og er ikke så gira på å ha de lengre, hvis noen skulle være interessert i bytte eller kjøp så er det bare å sende pm.