Spillmarked

#44
Ja, spessielt med prinsesse som gruppeicon. :forelsket:
awww så søt
 

Sancti

Terrorkatt
#46
Jepp... den er søt. Flink Shadar.

Pyro: Nope, blir ikke forskjøvet her...


Jeg vil forresten kvitte meg med
Diablo II (Best seller series, PC)*
Jet Grind Radio (NTSC, DC)*
 
#48
Er for tiden ute av telling, oppdaterer listen i morgen. Og mens vi er i gang, hvorfor har jeg plutselig under 1000 innlegg? Hvem har stjelt mine dyrebare innlegg?
 
#49
Har nå oppdatert.

Isaac: trenger å vite hvilken konsoll spyro er til. (regner med at det er til GC, men vil ha din bekreftelse først)

Pyro: trenger stand på Amazing Island.
 

Sancti

Terrorkatt
#51
Nå har jeg også et Tales of Symphonia (ntsc, GC)* jeg vil kvitte meg med.
 
#52
Oppdatert

Har nå lagt gjort det slik at spill fra andre soner en PAL, vil ha røde "*". Så, hvis noen andre skulle ha noen spill på listen som ikke er PAL, så skriv det her eller send PM.
 
#53
Ønsker å bli kvitt :
Pikmin 1 ** (GC)
Spider-man 1 * (GC)
Spyro enter the Dragonfly * (GC)

Ønsker å skaffe meg:
Baten kaitos (GC)
Star Fox assult (GC)
 
#54
Trenger stand på spillene dine Blademaster. Du glemte også å nevne hvilken konsoll spillene var til, men jeg regner med at alle var til GC, så jeg satte opp det, hvis jeg tok feil, så rett meg.

Begynner å gå temmelig lei av folk som ikke klarer å følge reglene her. Så, fra nå av (vet jeg har sagt det en gang før, men nå mener jeg det) så setter jeg ikke opp folk på listen før alle regler er fulgt.
 
#55
Opprinnelig skrevet av Freezar@06.05.2005, 19.49
Trenger stand på spillene dine Blademaster. Du glemte også å nevne hvilken konsoll spillene var til, men jeg regner med at alle var til GC, så jeg satte opp det, hvis jeg tok feil, så rett meg.

Begynner å gå temmelig lei av folk som ikke klarer å følge reglene her. Så, fra nå av (vet jeg har sagt det en gang før, men nå mener jeg det) så setter jeg ikke opp folk på listen før alle regler er fulgt.
216471​
Sorry glemte meg helt av :flau:
 
#57
Har nå lagt til en ny regel som gjør at man må si fra hvis spillet man skal bytte bort ikke er PAL.
 
#58
Bytter Pikmin 2 (GC)* og Burnout 3 (XBOX)*.
Ønsker Paper Mario (GC), Tales of Symphony (GC) og Secret of Mana (SNES)