Spillpriser.no

Har du noen spørsmål eller lignende om spillpriser.no, spør her. Kanskje du får svar... Eller hvis du har funnet et skikkelig kupp som du vil anbefale, del det med andre her.

Jeg lurer hvertfall på om man kan stole på dvdstrax.no, siden de selger GTA: SA til kun 419 kroner. Noen som har prøvd å bestille noe derfra før? :usikker:

M

Mako

Gjest
det blir 42 kr billigere online (419 + 39 = 458) MEN da må du jo bestille det online! som er skummuel :(

redigert: 41

redigert 2: Det var ikke dobbelpost, jeg svarte på Norskingen sin post, men han sletta den.!!!!

Jeg likte denne siden faktisk! Veldig greit å snuse opp gamle GC spill jeg ikke har fått med emg av en eller annen grunn.

Jeg bruker DVDstrax veldig ofte, og anbefaler de til filmer og slikt. Har bare positive erfaringer. Når man skal bestille ting over 200,- derimot, blir det fort toll og moms, som andre har påpeket...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Syntes at spillpriser.no var en veldig fin side men jeg svner en del større online-butikker, men de har jo tenkt å legge til fler i registeret så det blir nok bra! Eneste skuffende var at jeg ikke fant Breath of Fire 2 :(
Synes også at søkesystemet var en smule krunglete!

Lodin

Der Waaaah
Er det GBA versjonen du er ute etter? Amazon UK selger flere "brukte" kopier av BOF2. Har aldri hatt noen problemer med å bestille fra dem.
linkh

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Lodin@20.11.2004, 18.05
Er det GBA versjonen du er ute etter? Amazon UK selger flere "brukte" kopier av BOF2. Har aldri hatt noen problemer med å bestille fra dem.
linkh
138293​
Takk, Lodin er snill! Men synd at jeg ikke har penger akkurat nå :( Får evt. prøve å få kjøpt det etter jul...