Spillquiz

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
*sigh* Det var Roketz, som nå er å finne som freeware på Bluemoons hjemmesider. Du må nok finne deg en DosBox eller no lignende for å få det til å fungere i WinXP. Spillet anbefales, spesielt hvis man har noen å spille mot (på samme pc).

D

Deleted member 91

Gjest
:gnøh:

Sånn, skal vi se. Beklager at det tok så lang tid, men jeg er viktig og har viktige ting å gjøre.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ikke sånn der Freedom Fighters vel? Tenkte meg det.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, jo... :( Jeg burde vel slutte med alle pissenkle oppgavene, men forrige gang slang jeg opp pickz fra et turn-based strategispill til PSP som drepte hele tråden, og jeg vil ikke bli brent igjen. Vel, kjør på.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay. Hvilket spill er så dette henta fra?

Kan hinte om at spillet ikke vanligvis ser sånn ut, at det anbefales til alle som liker Serious Sam, og at det kom for cirka fire år siden. Føles ikke så lenge siden, men sånn er det faktisk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er sånn riktig.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er sånn råtøft også.
Yeti: Vet du om Battle out of hell er verd å bruke noen kroner på?

På sett og vis tror jeg Painkiller egentlig er det spillet mange trodde Doom 3 skulle bli.

CockMcBalls

El Sabor Professional

VROOOOM!

Rart at du sier det der om Doom 3, kakarlsen. Jeg pleide alltid å beskrive det som et nymotens "Doom" da jeg snakka om det før.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(kakarlsen @ 08.05.07, 22.44) 65034
Det er sånn råtøft også.
Yeti: Vet du om Battle out of hell er verd å bruke noen kroner på?[/b]
Veit ikke det nei, men jeg skulle nå tippe at det er mer av det samme; med andre ord knæsj.

Og jeg for min del synes at Painkiller er Quake I. Nesten bokstavelig talt også.

D

Deleted member 91

Gjest
Okai gutter, hvilket spill er det jeg er heldig nok til å ha en helt egen plakat av?