Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:D
Langt unna, som sagt. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror nok det er best, ja. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Och aye.

Takk til Thinaran. ^_^

Person. A:Who dares disturb my beauty sleep? Have you not heard? This movie's already over! **** is defeated, and we are victorious!
Person. b: Shows how much you know, bat brain! In movies, there always has to be a plot twist. That means something always goes wrong once before you get to the happy ending, hello! Now come on, let's get this over with!
Person. A: Phoof! What nonsense he speaks! Come nightfall the ritual of sacrifice will begin and your pathetic little world will... Oopsy poopsy! Almost let the cat out of the bag there! In any case, this has nothing to do with riff-raff like you! The only thing left for you to do is... vanish!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg både husker og husker ikke den der. Jeg har vært borti den, men husker faen ikke hvor fra. Viewtiful Joe? Jeg har mine tvil, men det er en stund siden jeg spilte det.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Haw haw!

Ny:

Speedruns har vært småpop siden Skjelv og Undergang, men det var ett spill som ble runna på en ellevill tid og gjorde speedrunning til fenomenet det er i dag. </foreleser> Spillet ble runnet på 1h37m, en dårlig tid per i dag men helt usannsynlig da. Hvilket spill og hvem sto for bragden?

SITAT(rulleguru @ 21.05.2006, 18.26) 5233
Metroid Prime?
[/b]
Jeg så igjennom speedrun archives og fant ut det samme...Dette gjelder for Hl2 også, som ble runna på 1:36:50 (mer eller mindre 1:37)

Men kom ikke disse spillene litt vel seint for å gjøre det revolusjonelt innen speedruns??????

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Prøv noen flere spørsmålstegn, jeg tror det begynner å virke.

Første run av HL2 var på tre timer. Det er Metroid Prime som er spillet jeg vil frem til.. Jeg sa aldri at det var revolusjonelt, speedruns var et gammelt fenomen, mest i Doom og Quake, men runnet av Metroid Prime på 1:37 (av Radix, karen bak SpeedDemosArchive) gjorde det så stort og populært som det er nå, for deretter opplevde SDA en megaboost av besøkstall og nye speedruns til nye og gamle spill.

Uansett, noen finn på noe, jeg er og var helt tom for idéer.

James Pond 2?

I mangel på orginalitet: Hvilken kjekkas pryder coveret til Wizards & Warriors 2?

Sí, signore