Spillquiz

Var den litt for vanskelig? Men hvis jeg sier at artisten heter Gackt og at spillet kun har kommet ut i Japan, blir det vel kanskje for lett? :(

Nei, faen! Det er riktig, hvorfor har jeg alltid vært borti et spill, og så faller det ikke inn i hodet når jeg trenger det...!? Fifan.

Edit: Samurai Champloo spillet... haha...

Edit2: Neimen for svarte...! Det ER riktig, sleng ut en ny! Jeg er så utalmodig, ha meg unnskyldt for det.

Lodin

Der Waaaah
Uten tvil The Elder Scrolls Adventures; Redguard. ^_^

*finne no*
EDIT: Hvis jeg ber deg plukke opp metallplater og fugleskrotter, hva spiller du da?

Da spiller du Condemned: Criminal Origins. :)

Lodin

Der Waaaah
Jepp, tenkte på Condemned. Et spill jeg forøvrig vil anbefale alle å prøve, men ikke gi mer enn Ca. 200 spenn for.

Wohoo :)

Jeg står midt i gata. Det snør og jeg ser såvidt noen meter foran meg. Jeg begynner å gå nedover gata, og svinger av ned en lang gate med garasjer på hver side. Etterhvert kommer jeg til en port. Jeg går inn, og ser liket av noe som kan ha vært en hund. Jeg beveger meg lenger og lenger inn. Plutselig hører jeg noen lyder bak meg. Jeg prøver å løpe, men veien er stengt. De kommer nærmere og nærmere. Det er ingenting i nærheten å beskytte meg med. Plutselig hopper to.. ting på meg. Jeg er hjelpeløs, og faller omsider til bakken.
Plutselig våkner jeg. Det sitter en dame i uniform og ser på meg.

Hva heter jeg, og hvilket spill er jeg med i?

Terje

mostly harmless
Harry Mason, Silent Hill. :)

Mekker noe nytt snart.

Redigert: Et ganske så nytt spill med høy oldschool faktor. Fans av de gode gamle Alien Breed spillene digger dette. Hva er det for noe da?

CyberK

Finner ikke på noe.
Shadowgrounds. Lastet ned demoen på Steam her om dagen, så jeg vet at jeg har rett.

Så mitt spill:

Dette spillet er en spinoff av en berømt spillserie som handler om noe helt annet enn å kjøre rundt med bil og skyte på hverandre. Spillet var ikke en stor suksess, men gudene vet jeg hadde lyst til å kjøpe den for det. Hadde bare ikke heit nok PC på den tiden.