Spillquiz

Soul Blade på PSX, forfølgeren til Soul Calibur.

Og grunnen til at jeg utdyper mer enn nødvendig er at navnet står på ID3-taggen, så nå vet dere at jeg ikke jukser. ^_^

Terje

mostly harmless
Hæ? Og jeg som var så forbannet sikker på at jeg tok den vekk. Den bedritne spilleren må ha jugd for meg.

Ja ja, det er selvfølgelig riktig.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Dersom Link vender nesen sin...
..mot vest, sør eller nord: venstre hånd.
..mot øst: høyre hånd.

vel, siden det ble litt stille her, fortsetter jeg

hvilket spill var det første til playstation, om vi teller på nummeret på ryggen til coveret?

Hmm.. kan det være Ridge Racer?

Jeg tror også det er battle arena toshiden, men siden den er tatt gjetter jeg på ridge racer eller jumping flash...litt feigt å gjette på to stk, men...who's gonna stop me?
NOOOOO!

Mitt første minne fra Playstation var Wipeout og Pinball, så, siden Wipeout allerede er nevnt, satser jeg på Pinball.

SITAT(Raptorus @ 07.06.2006, 13.22) 8420
Hmm.. kan det være Ridge Racer?
[/b]

SITAT(Lv2RedSlime @ 07.06.2006, 20.46) 8504
Jeg tror også det er battle arena toshiden, men siden den er tatt gjetter jeg på ridge racer eller jumping flash...litt feigt å gjette på to stk, men...who's gonna stop me? [bilde] NOOOOO!
[/b]
*kremt* :p

Hurra! Jeg svarte Ridge Racer, men så ble jeg stoppa av Raptorus som svarte det før meg...Jumping Flash, yeah, Jumping Flaaash, noen som husker det eller?

Ja, spilte Jumping Flash mye før. Det var ganske morro å hoppe rundt om kring, og vanskelighetsgraden var ganske grei.

Juuuuump awaaaaaay.