Spillquiz

Heh...Prøvde å finne en speedrun på det nettopp, men uten hell...Hadde vært fett med en 100% uten å bruke våpen (man kunne jo hoppe oppå fiendene for å denge dem)

Fant ut at det også kom en treer, men bare på japansk "Robbit Mon Dieu" der Robbit er gul...

Heh, lite offtopic da..Raptor gi oss noe å gnage på...

Huff, glemte hele emnet, beklager.

Hvis jeg må blande blomsten med bærene for å kunne få hjelp fra mannen til å komme inn i slottet, hvem er jeg da?

Er det når du hjelper den petrifiserte mannen i The Longest Journey? Eller kan det være fra et av Legend of Kyrandia spillene? Lenge siden jeg har spilt noen av dem...Derfor: April Ryan(LJ)...Brandon(LoK1)...Zanthia(LoK2)...eller Malcolm (LoK3)?

April Ryan er helt riktig vettu. :)

Jumpman? :p

jeje, siden det ikke ser ut som om noen gidder å prøve, så får jeg spille det da
det var jumping flash (syntes den var god jeg da...)

edit: nei screw dette, gå du Thin

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vel du skulle sagt at det var en rebus da!

På det nye spørsmålet ditt kommer jeg kun på Zorn og Thorn ...

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ok, hvis jeg er en Vin Diesel-wannabe som må reise i tiden, og ikke sjelden samarbeide med meg selv, hvilket spill spiller jeg da?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så det finnes et spill som bare kan spilles av en Vin Diesel-wannabe som må reise i tiden og samarbeide med seg selv, altså? Det visste jeg ikke.

Jeg tipper Plumbers Don't Wear Ties.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Time Splitters. Er ikke helt sikker på hvilket spill i serien om du sikter til et spesifikt spill, men kan jo tippe Time Splitters 4 for jeg leste i en anmeldelse at han samarbeider med seg selv og at det var gøy.