Spillquiz

Terje

mostly harmless
Absolutt skivebom. Såpass at ikke en gang veggen skiva henger på følte seg truet. :D

Europeisk utvikler, og det går i platform-sjangeren. Har ikke lyst til å gi et skjermbilde, da blir det altfor enkelt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vent nå litt, det er ikke snakk om Heart of Darkness, vel?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skammesjå, da kan vi jo peise på med denne her:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det heter Polarium Advance i Vesten, men akkurat det bildet der var fra den japanske versjonen, som heter Tsuukin Hitofude. Så veit du det.
Men ja, rekti. :p

D

Deleted member 91

Gjest
Jammen det var godt å høre vettu. Redigerer inn nytt pix sporenstraks.

Redigert: Bling i bøttevis:

Sikker ikke vanskelig å tippe konsollen, men jeg tror alikevel det er såpass lite og ukjent at få har spilt det uansett. Flott spill er det ihvertfall.

Terje

mostly harmless
Høyh, det der er den fly-innimellom-øde-og-forblåste-daler-og-berg-som-en-livslei-tulling greia. Men jeg klarer faen ikke å komme på hva det het. Leide det den gangen det var nytt iallfall, og det var artig nok. Men ble veldig frustrerende etterhvert, husker jeg.

Nei, kommer ikke på det.

D

Deleted member 91

Gjest
Nei, det virker troverdig nok det. Sky Odyssey var tittelen. Take it away, Terje!

Terje

mostly harmless
Det var den jeg tenkte på ja. Hadde dog ikke regnet med å få den godkjent med den beskrivelsen. Men ok. :)

Litt tom for ideer nå. Denne er sikkert altfor lett å kjenne igjen. Tror jeg.

Lodin

Der Waaaah
Det er ihvertfall Christof fra Vampire: The Masquerade - Redemption, men noe sier meg at det kan være et annet spill. :tenke:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er vel ikke Bandits: Phoenix Rising, vel?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åh. :$

Da er det vel snakk om det der Hard Truck Apocalypse, tenker jeg. ;)