Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steike da, er det Eternal Darkness du driver og pusher her?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke min feil at jeg ikke har spilt det på to år, vel.

Tar ny i morra når jeg ikke er så bissi.
 
Lurer på om det er det fantastiske Eternal Darkness til Gc jeg, fikk det av en kompis og blei helt hekta...Pargon. pargon, othilus, montorok, fiskeskinn!!!

Edit: eh, var jeg så seint ute???
 
Husker det spillet så godt! Var så skummelt at jeg ikke klarte mer, og solgte det. Angrer veldig mye nå til dags, som jeg er sulten må mer grøss og gru etter Re 4.

Nå venter vi spent på Yeti med svettende fingertupper på de coca-cola fylte tastene...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Tror jeg var den eneste som syntes Eternal Darkness var ræv. At zombiene blinker i forskjellige farger gjorde det heller ikke mye skumlere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er som å si at en bok er kjip fordi fonten på forsida er møkk. Eternal Darkness er så glimrende som det er pga en knallgod historie, god fortellerkunst, musikk, effekter og stemmer som skaper en god stemning. Spillet dreier seg ikke om survival, det dreier seg om opplevelsen.
 
En annen fantastisk ting som ED hadde var jo Sanity, jo mer skumle og skremmende skikkelser du så, jo mer mistet du sinnet og begynnte å se illusjoner og begynte å høre ting. I starten hørte du litt banking fra dører og stemmer i bakgrunnen, etter hvert så begynnte du å se blod som renner nedover veggene og kanskje til og med noen monstre som ikke var der. Og det virkelig ekle begynner når du har veldig lite sanity igjen da kan alt fra ting som at du dør på flekken etter å ha entret ett nytt rom til ting som at Gamecuben bare skrur seg av :ninja: DUM-DUM-DUUUUUUM

Fantastisk spill, konsollen min skrudde seg faktisk av en gang, trodde jeg...... (X-Files theme)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se så. Da skal dere få lov til å finne ut hvilket spill som ramla ned i postkassa mi i dag.



PS: Bildet overfor er fra spillet, sånn at dere slipper å gjette helt vilt.
 
Hahaha! Det husker jeg sannelig godt! Engang kom jeg meg inn i et rom, og det var tusenvis av skumlevesener! Så ble det mørk, og jeg hørte bare hyling, slakting osv... husker også hvor store sjokk øyne jeg fikk da plutselig det derre volum tingen kom fram på tv-en, og skrudde helt av lyden. :wth:

Yetipants: Homeworld 2?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veldig feil. Selv om jeg også eier Homeworld 2 og synes det er gode greier. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er mer enn rimelig sikker på at du har helt rett. :elsk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det sånn Neocron eller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denne her klarer dere aldri. Spesielt ikke siden jeg har skrevet annetsteds på forumet at det kun er ett MMO jeg spiller.