Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, hvilket spill er dette?



PS: sensurerte navnet på spillet sånn at det skulle bli litt vanskeligere for dere pr0's out there B)
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, det er fra Dominions 3 (hadde godtatt 2 og siden de er omtrent like) et obskurt spill hvor man skal hjelpe guden sin til å bli bedre enn alle de andre gudene. Artige er at det er lett å modde så alt fra Jehova til Cthulhu og til PS3 kan være med. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, da tar vi en ny en her. Hvilket spill ramla ned i postkassa mi i dag? Sånn ser det ut:

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel er det snusk, men jeg lukter at det ikke er alt for kjent, og når du neppe skryter av at du har kjøpt deg et nytt Dreamcastspill (alle spillene til g.rev bortsett fra ett er utgitt til DC), så fusker jeg meg frem til enten Super SHMUP Fighter II Alpha Turbo, eller Senkō no Ronde Rev. X (det har selvsagt en slesk, vestlig tittel også)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi godkjenner den, selv om du kunne snoket deg fram til tittelen ved å spane inn Gamertag-siggen min: War Tech Senko No Ronde til Xbox 360. :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Spane på hvaforno? Har ikke sånn der sirkelboks.

Nå, så:


Edit: Åh, der står det jo...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må vel bli Blood, eller?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Tror ikke det kan være så mye annet, nei.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis jeg klikker på dette ikonet i Start-menyen min, hva er det da jeg vil spille over nett?

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det stemmer bra det, vet du.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, de bildene der husker jeg. Noe jeg ikke husker er hvilket spill de er fra.
 

Kilik

Lokal moderator
Stemmer.
Forbløffende at man betalte 345,- 1993-kroner ekstra for en "speech-disk".
 

Lodin

Der Waaaah
Meh, fikk uansett aldri kjørt det så jeg måtte sitte å titte på manualen. Lånte det heldigvis bare, men har alltid lurt på åssen det var å være leiemorder med jagerfly.
(annet enn i Raptor.)

Hva med dette?
 

Lodin

Der Waaaah
Ikke det nei? Det er The Fall: Last Days of Gaia og det er vel ikke så rart at ingen greier det siden det bare er gitt ut i Tyskland. :p
Det er utrolig bra da. Lurer på å lage en tråd om det så de som ikke orker å vente på Fallout 3 får litt postapokalypse allerede nå.