Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det finnes vel en viss mulighet for at det er Deus Ex vi snakker om, skulle jeg mene.

Sånn ellers husker jeg at Deus Ex fikk en del flak for at musikken hørtes veldig åttitalls ut da det kom, men jeg synes fortsatt den er episk. Jeg mener, intromusikken - for å ta et eksempel - er monumental. Skikkelig helte- og actionmusikk er hva det spillet har.

Sorry borry, men det var feil. Kan hinte med at det er eldre enn Deaus Ex, men på samme plattform. Minner meg på at jeg kanskje burde ha spillt deus ex. Spesielt nå som eneste spillmaskin jeg har er ds og mac-en, og det fins jo i Mac-versjon så...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Atte hæ? Jeg mener da at jeg husker den der fra Deus Ex. Nuvel. :(

Jepp. Og han er neimen ingen jerk-off. Kongespill med kongemusikk. Vurderer å gå til anskaffelse av det igjen, husker det ga meg mye glede. Er faktisk ikke tilfeldig at Yeti trodde det var Deus Ex, er nemlig samme komponist.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Var det Brosius som laget musikken til Deus Ex, eller blir det helt feil?

Fun fact: Eric Brosius er gift med hun som har stemmen til Shodan :eek:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(kakarlsen @ 26.08.07, 20.33) 79305
Fun fact: Eric Brosius er gift med hun som har stemmen til Shodan :eek:[/b]
Hun skrev Thief-spillene også. Og hun er gift med han som var sånn lydinsjniør på Guitar Hero. :eek:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Shadow Warrior, vel?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rekti'. Det er "vis oss hva som er problemet med dette beviset, plz"-musikken.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er også/heller "vis på kartet hvordan ting skjedde på forbrytelsesdagen". Også det første spillet hadde denne musikken (det er det jeg spiller på).

Dere får krangle om hvem som tar neste.