Spillquiz

SITAT(Nicholas @ 03.12.07, 02.58) 91873
Til de av dere som lurte på hvorfor denne tråden dør ut hele tiden: Det er fordi dere kjøtthuer poster retrodrit kun 10% av folka som henger her husker og kun 0% gidder å svare på. Dere har en egen tråd å drepe med sånt, post heller litt relevante ting vi bebiser har litt sjans å svare på også her. :(
[/b]
Veldig mange ganger dør den ut for at folk glemmer/ikke gidder poste nytt spørsmål. Som f.eks forrige gang den dødde ut.

Min var Streets-sangen i Timesplitters 2, om noen lurte (som ikke var i stand til å jukse).

Sånn ellers: Noen mac-horer her som kan lære meg å fjerne ID3-tagger skikkelig? Altså, andre smarte programmer enn itunes?

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Klaymen @ 03.12.07, 07.45) 91890
Veldig mange ganger dør den ut for at folk glemmer/ikke gidder poste nytt spørsmål. Som f.eks forrige gang den dødde ut.

Min var Streets-sangen i Timesplitters 2, om noen lurte (som ikke var i stand til å jukse).

Sånn ellers: Noen mac-horer her som kan lære meg å fjerne ID3-tagger skikkelig? Altså, andre smarte programmer enn itunes?
[/b]
Åh, jeg vet jo det, men jeg liker å klage skjønner du og det var litt tilfellet denne gangen.

Og den låta hadde jeg jo klart å kjenne igjen uten ID3-tags, angrer litt på at jeg ikke sjekka nå. :( Og, øh .. google?

Og, buggz: Den er sangen fins kun på Multiplayer og Challenges, så hvis du kun spillte hoveddelen av spillet er det ikke så rart du gikk glipp av den. Uansett, helvete for et vanskelig spill. Er det NOEN her som har klart å låse opp Site, f.eks? Helvetes kult map er det og... :(

CyberK

Finner ikke på noe.
Låten var faktisk fra Escape From Monkey Island, altså nr.3.Gode gamle Palace of Prosthes. Ingen sa vel at det nødvendigvis var MIDI som ble brukt i spillet, det var bare det jeg hadde liggende. :p

Noen får slenge opp noe som er mindre retro enn PS2 da.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(Klaymen @ 03.12.07, 08.48) 91897
Og, buggz: Den er sangen fins kun på Multiplayer og Challenges, så hvis du kun spillte hoveddelen av spillet er det ikke så rart du gikk glipp av den. Uansett, helvete for et vanskelig spill. Er det NOEN her som har klart å låse opp Site, f.eks? Helvetes kult map er det og... :(
[/b]
Døh, gi deg.

Jeg har vel spilt bare Virus-moden i seg selv mer enn hoveddelen. :)

Hæ? Seriøst? Det var jo den kjipeste multiplayer-varianten av dem alle? Jeg har selv spillt multiplayeren rimelig heftig til døde, ja. Savner dette spilelt litt, var utrolig gøy.

Halky

Veteran bruker ;)
Jepp det er fra Hellgate: London. Har spillet her men ikke spilt det så mye, syntes det ikke fenget helt.

Så bare kjør på du.

D

Deleted member 91

Gjest
:$ Greit, greit. Redigerer inn ny om få strakser.

Her ja. Hva er det jeg spiller her'a?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må vel bli Amplitude, eller?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da får vi ta en lett en. Det er cirka tre milliarder hint på dette bildet, så hvis du ikke klarer den kan du stikke og henge deg:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kane & Lynch: Dead Men!

Ok, jeg tar noe veldig enkelt, i anledning sosial spilling!

Møt Dirtyhoe:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Thinaran @ 12.12.07, 17.14) 93345
Vil heller henge meg enn å spille det spillet da!!![/b]
Hett tips: Det er fett. ^_^

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
WTF? Ryo på sykkel?
:gal: