Spillquiz

Lodin

Der Waaaah
Jeh jeh. Udon er forøvrig studioet som har laga grafikken til Street Fighter 2 HD remaken som slippes i disse dager. De har og laga flere SF tegneserier samt at folk fra spilla har en tendens til å dukke opp i andre striper de har tegna.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du har god smak. Det er selvsagt Kim Kaphwan. Det første spillet han var med i var Fatal Fury 2.

Så da spør jeg, hva heter disse to karene, og hva heter sjefen deres?

Nå er det min tur til å bruke 24t-regelen. Nok en gang trekker jeg frem et obskurt spill jeg nostalgisk tenker tilbake på.

Spørsmålene mine er: Hva heter spillet, hvem er hovedpersonen, hvilken rolle spiller skipskapteinen og hvilken spillgenre tilhører spillet?

EDIT: Det er ikke så vanskelig. Bare gå tilbake til Herrens år 1997.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var fire spørsmål, og ikke ett. Tsk. :p

D

Deleted member 91

Gjest
Apropos, hva om vi fyrer opp Nostalgitrivian også, sånn at de av oss som er født på nittitallet også har en sjans til å gjette ting av og til? :$

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Folka fra Ikari Warriors heter Ralf og Clark, og de er et eget lag i King of Fighters-serien, sammen med sjefen sin, Heidern. Dere suger. :(

:eng101:24 timers regelen er hvis jeg klarer et spørsmål, men ikke legger ut en nytt. Hvis jeg ikke gjør det i løpet av 24 timer kan hvem som helst legge opp et nytt. Bare så det er sagt.:tommelopp: Den regelen som du benytter deg av er 48 timers regelen. Du var godt innenfor...

Edit: Jeg kan forresten prøve å svare selv om det er år siden jeg spilte spillet hos naboen, å når jeg spilte det likte jeg det ikke, så det er begrenset hva jeg faktisk husker.

Jeg er ganske sikker på at hovedpersonen i point'n click spillet Ark of time heter Richard. Han er en reporter som skal finne fire(eller fem?) personer som har funnet atlantis. Skipper'n her har en bror som jeg er ganske sikker på at er en av de folka du leter etter. han tar deg også med ut på det åpne havet. Mer detaljert enn det klarer jeg ikke huske om det sto om livet, og det kan godt hende det er feil. Hvis hovedpersonen faktisk heter richard blir jeg utrolig stolt over hukommelsen min

Det er Richard Kendall, ja; sportsjournalisten som fikk i oppdrag å intervjue professoren som visstnok hadde funnet den tapte by, Atlantis. Oppdraget går for det meste ut på å vandre i professorens fotspor i jakten på ham. Jeg husker ikke det ikke helt selv, men jeg tror du skal prøve å lure unna broren til skipperen med et falskt kart (som viser seg å være ekte) for å få tak i noe som tilhører ham. Du må også finne den hvite krabben til skipperen (som egentlig er en vanlig krabbe du har malt hvit) for at han skal ta deg med ut til det stedet der professoren forsvant. Jeg hadde spillet, men selv etter å ha pløyd gjennom tingene mine flerfoldige ganger klarer jeg ikke å finne det.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
King Kong The Game of The Movie of The Movie, eller hva det heter. Men tror nok jeg er inne på noe, i tilfelle, er neste oppgave fritt villt!

Siden alle er så kreative tar jeg en ny til jeg takk.

Hva er navnet til hovedpersonen i GTA 3?

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm han har ikke noe navn, blir vel bare kalt duden gjørn ikke? Uansett så får vi aldri høre navnet hans i spillet, hvis jeg ikke husker helt feil.

The GTA 3 Dude.