Spillquiz

Halky

Veteran bruker ;)
Riktig, din tur ;)
Rundet det tidligere idag, konge spill.

Håper det blir like bra på 360'n når den versjonen kommer ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn til info så heter hovedpersonen i GTA 3 Claude. Det får du vite i San Andreas. Aleks som hadde rett, altså.

Lodin har helt rett. Siden han fikk med etternavnet tar han neste selv om Aleks var først, hadde han da ikke med etternave. Vent på bekreftelse neste gang Halky, din utålmodige sjarlatan.:spider:

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm ja si det, tror det må ha hvert tidligere denne uken da jeg spilte FM 08, som jeg enda spiller en god del. Men seinere idag så tenker jeg og starte opp GTA SA igjen, for og prøve å endelig få rundet det :S

Ai-ai-ai, folkens! Not so fast! Vi får faktisk aldri vite at Claude heter Speed til etternavn i treeren eller San Andreas. Den eneste grunnen folk mener han heter Claude Speed er fordi det er en hel gjeng av folk som er overbevist om at Claude fra GTA 3 og San Andreas er den samme Claude fra GTA2, for ja -- hovedpersonen i GTA 2 heter Claude Speed.

Dermed! Er det jeg som har rett fordi vi faktisk ikke vet om Claude fra treeren er den samme som fra toeren! Så foreløpig heter han bare Claude, og jeg vinner. Thank you, Thank you.

Så joda, jeg kjører nytt spørsmål jeg da.

Hvilket spill kommer følgende sangtekst fra?

Deeply hurt my feelings, but I cannot help emotions
And the pain inside my dreams
The messenger of sentimental memory
So simply irresistible - I am goin' your soul

Lodin

Der Waaaah
Dette er ikke ute ennå, men jeg spør alikevel hva de tre monsterne her kalles. Altså kara med et øye, tjukken og de små bollene.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Svaret er selvsagt Impact, den store roboten fra Mystical Ninja. Ore wa ... gorgeous!

Ok, nytt spørsmål: Omtrent hvor lang tid tar det fra du trykker Continue Game til loading-skjermen forsvinner i F.E.A.R. til PS3?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er du. Det er du i Norge som har kjøpt F.E.A.R. til PS3. </Lodin>

Seriøst, hvem faen veit det der eller gidder å sjekke? Har liksom spillet selv, men jeg kan ikke finne ut svaret på oppgava fordi jeg har det til sånn pese.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du kan gjette. :D

Sendte akkurat en e-mail til Vivendi og klaget over—ikke loading-tidene—men lyden i spillet.

«I have a surround setup at home, and whenever I'm in combat with the replica soldiers (I'm only at the third level), it sounds like they are running around right in front of me, or right behind me, when they actually are across the room. It's like the sound is in mono. Their radio chatter also sounds like someone shouting at me from my rear right speaker.»

Jævlig bra QA-jobb.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå har ikke jeg surround, men på PC-versjonen er det også sånn at radiopraten til folka høres veldig godt. Det er dog en grunn til at det er slik, nemlig at det skal være lett for spilleren å legge merke til hvor de er og foregripe taktikken deres. Uansett er det jo bra du sier ifra, kan hende PS3-versjonen får en patch etter hvert.

Merker at jeg fikk litt lyst til å spille F.E.A.R. igjen nå, spesielt siden den PC-en jeg har nå klarer å dra det på full fitte. ^_^