Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jo, kom på det. Men siden når festet du folk til bilen din og kjørte dem tilbake til basen? Jaja.
Siden tilleggspakka kom ut.

D

Doctor Downs

Gjest
"John"? Var jeg virkelig så lite interessert at jeg ikke klarte å få med meg navnet på hovedpersonen en gang?

D

Deleted member 91

Gjest
Mjeh, det blir ikke nevnt iløpet av selve spillet, men det er godt mulig det står i manualen ellernoe slikt. Uansett sånn sidestoff Halo-fanbois runker til.

Lodde: Den derre skumle kulten fra Condemned (2)?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Lodin har ikke sett den etterfilmen :D Tror noen fortalte han at man kunne trykke over credits og likevel få sett den...

D

Doctor Downs

Gjest
Aha. Siste banen var jo faktisk ikke så værst (hvilket er bedre enn jeg kan si om visse andre baner). Kanskje spille igjen og se ferdig creditsa.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
GTA IV Theme? Først trodde jeg du la inn id3-tag på kødd, men virka ble den plutselig kjent.

EDIT: Jeg eier spillet per def, men har spilt det en hel gang pga eksamenslesing. Ikke se dumt på meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mener du hvilket spill den er fra? Tetris i så fall. Mener du hvem det er som har spilt inn akkurat den versjonen der? Aner ikke.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Så lett slipper du ikke unna, selv om oppgaven virkelig ikke er i vanskeligste laget. Selve melodien er fra Tetris, men akkurat den remiksen forekommer i et (helt) annet spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, men da er sikkert det et spill jeg ikke har prøvd. :p