Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Til dere som lurer på hvorfor kara i låta jeg la ut sang på svensk, så kan jeg informere om at det finnes noe helt nytt og ganske ukjent som kalles "å gi ut et spill på flere forskjellige språk". Har aldri blitt gjort før Black & White, og det kommer neppe til å skje igjen.

Spillet til Kilik er When Harry Met Sally, forresten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaja. Kudos til Lionhead for å oversette til mer enn "kravet" om spansk, tysk og fransk da. Og for å oversette mer enn undertekster. Topp spill, da. Selv om jeg aldri klarte levelen hvor dyret blir kidnappet.

Kilik

Lokal moderator
Det var selvsagt Congo the Movie: Descent into Zinj. Et litt undervurdert FMV/adventure-spill som var klart bedre enn filmen med samme navn. Hvem som helst kan fortsette...

Freedom fighters er jeg rimelig sikker på. Har spilt ps2 versjonen en del. Artig spill.

I hvilket fighting spill kan du velge fightere fra denne flotte gjengen?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er det Rival Schools? Spilte det en del i gamle dager, synes å kjenne igjen karakterene.

Rival school eller noe sånt. Jeg husker alltid at brodern tvang meg til å bli eid av ham i det spillet der, og har både hatet ham og spillet siden.

Edit: Justin :(

Rival School er korrekt!! Imponerende at den ble tatt så fort. Trodde denne var vanskelig jeg.:geek:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hell no, har mad skills.

Men det spillet her, spilte jeg når jeg var sånn 2 år (ok, litt eldre), og syntes det var fantastisk. Hvordan jeg kom igjennom vet jeg ikke, for synes å huske det var stort og langt.