Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veeeeeel... Indiana Jones er et action-adventure-spill. Monkey Island-serien og desslike er en annen adventure-art. Så ja, du tar feil. :p
 
Men siden Thinaran ikke spesifiserte at dette måtte være adventure-spill av arten pek og klikk, skulle jeg da bare auto-anta at det var det han mente?

Ikke at jeg bryr meg så forferdelig mye, bare er litt kverulant av meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du skulle bare auto-anta det siden han ikke skrev action-adventure og han spesifiserte LucasArts, ja.
 

Terje

mostly harmless
Sånne oppgaveløsnings-spill kalles adventure/eventyr-spill fordi det aller første var et tekstbasert spill som het Adventure. Så det så. Ingenting med filmsjangeren adventure å gjøre. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Døh, er jo et forsøk på å tegne Shodan fra System Shock-spillene.
 
synes det var et bra forsøk jeg, jeg får skylde på touchpad + utrolige tegneskills.
og for de som ikkje skulle ha fått det med seg, Yeti har selvfølgelig rett :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bedre seint enn aldri kommer spørsmålet om hvilket steintøffe motokråsspill dette her er:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kan være det, og det kan være at det er lurt å iallfall laste ned demoen siden det er barskt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trials 2 er en slags åndelig oppfølger til Elasto Mania/Action SuperCross så tenk litt på det før du overser det. Og det der er Mika: Love Lightbulb Realaction X.