Spillquiz

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Det der er Chulip, et.... interessant spill der du må få jenta du er forelska i til å like deg ved å kysse gamle menn, damer med gigantiske hoder, en trollmann, en koala, etc.


Hvor er denne musikken fra, og hva driver du med mens denne høres?
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Helt korrekt! Tok samme spill for å se om det ble noe interessant ut av det. Det ble det forsåvidt ikke. Kan du forresten beskrive hva i all verden Chulip mener med "bading"? Bare sånn for ekstra internettpoeng.
 
Siden jeg bare har sett en fyr på nettet spille det så er det vanskelig å si. Alt jeg vet er at man tar masse skade av at badevakta kritiserer en for å lukte vondt og ikke vite åssen man vasker seg.

Men åssen spill er dette? =D

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
La meg gjette... King of Dragon Pass?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjohoi. Har grubla litt på en ny oppgave, så vi tar en liten anekdote denne gang.

Første halvdel av nittitallet var den virkelige storhetstiden til spillblader, og det lå en del prestisje i å finne fram til juksekodene til de nyeste spillene først ettersom mange kjøpte blader kun for juks. Nå har det seg slik at utviklere som oftest la inn koder mest for å hjelpe bladfyker med å komme seg gjennom spillet i tide til deadline, og dermed var det en del utviklere som var sabla irritert på bladjævlene for at de drev med dette. Nuvel. Sånn rundt 94-95 var det en britisk utvikler som bestemte seg for å kødde litt med spillbladfolket, så stort sett alle kodene i spillet inneholdt banneord i en eller annen form, noe som medførte at bladene rett og slett ikke hadde lov til å trykke dem ettersom spillblader hovedsaklig var rettet mot barn og ungdom og det finnes lover for den slags bisniss i England. De fleste kodene var snille nok så de kom på trykk, men den beste koden var også den mest... festlige. Det du måtte skrive inn var nemlig "IBETYOUCANTPRINTCUNT". Nåh, hva het spillet denne koden var med i? :p

Kan hinte litt om at spillet var til PC og fikk forholdsvis mye oppmerksomhet da det kom ut, ikke nødvendigvis fordi det var så bra (noe det på sitt vis var), men av litt andre kontroversielle årsaker.

Edit: Hah, ser ut til at denne greia hadde sin virkning; et raskt søk på Gamefaqs avslører at koden ikke står der. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Næh, regna bare med at Gamefags var stedet for juks. Samma det. :p
 
Jeg er neimen ikke sikker, men med tanke på at det var et spill som lagde oppstyr på den tiden skulle det ikke forundre meg om det var gta.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er nok ikke riktig, men hvis du tenker PC, bilkjøring og mosing av fotgjengere så er det ett navn til som dukker opp, og det er...?*

*Okay, strengt tatt så har vi Quarantine også, men det sugde og teller ikke.
 
Carmageddon selvfølgelig. Ny kommer imorgen.

Edit: Steike å gangster jeg følte meg når jeg spilte det voldelige spillet uten lov:p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Galskap av type midt i byen?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Carmageddon selvfølgelig. Ny kommer imorgen.
Fuck ass, for sent ute nå som jeg for en gangs skyld hadde svaret :( Nyeste nummer av Edge var med andre ord bortkastet (regner med det var der inspirasjonen til spørsmålet kom fra ;) ).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neeeeiii daaaa. :D