Spillsamling

#1
Lurte på om dere kunne tenkt dere å lagt til en spillsamling-valgmulighet (møkkaord) i profilen? Slik at når man f.eks klikker på profilen til folk så kan det ved siden av "Les alle innlegg skrevet av dette medlemmet" og "Legg til i kontaktlisten" og ligge en "Spillsamling" eller noe lignende. Det går jo selvfølgelig an å bare lage et emne om det, men da blir det litt vanskelig å finne frem samlingen til et spesielt medlem blandt mange andre.
Hadde vært greit for oss som ikke har muligheten til å ta bilde av spillsamlingene våres (enten det er mangel på kamera eller internettplass) og som ikke har samlinga lagt ut på ign.com (som er litt unødvendig å måtte bruke).

Er det noen mulighet for noe lignende her på våre alles kjære spillegal?
 
#3
Er det så viktig å se en spillsamling? :confused:
 
#5
Det er kanskje ikke så veldig viktig, men det er sikkert morsomt for noen å kunne briefe med spillsamlingen sin. Jeg vet at Invision har muligheten for å legge til ekstra input-bokser som for eksempel kan være med URL til spillsamlingen.

Hvorfor ikke gjøre dette?
 
#6
:) Vil også ha det
 

Endre

Ødela forumet
#7
Sjekk profilen nå. Har ikke fått til at spillsamlingen blir en link, men kanskje sisamez kan hjelpe meg med det? :svette:
 
#9
Nydelig! Jeg som faktisk drev å pusset på spillsamlingen min på IGN. (Hadde lite å gjøre...) Men, hvis html er aktivert i profilen, er det vel bare å dra en a href? (<a href=URL<a>Tæxt</a>(Med mindre jeg roter nå. (Gjør jeg det?)))
 
#10
Nydelig jobbet!
En siste ting: Hadde det vært mulig å fått opp et ikon ved siden av hjemmeside-, msn-, aim- og profil-ikonene under hver post? Slik at kun de som har fylt inn spillsamlingen får et spillsamlings-ikon og ikke alle får det i signaturen sin slik som det nå?
 
#11
Opprinnelig skrevet av Buku@26.05.2004, 14.50
Nydelig! Jeg som faktisk drev å pusset på spillsamlingen min på IGN. (Hadde lite å gjøre...) Men, hvis html er aktivert i profilen, er det vel bare å dra en a href? (Spillsamling[/code]
 
#13
Opprinnelig skrevet av eXploSer+26.05.2004, 22.31-->
<!--QuoteBegin-Buku
@26.05.2004, 14.50
Nydelig! Jeg som faktisk drev å pusset på spillsamlingen min på IGN. (Hadde lite å gjøre...) Men, hvis html er aktivert i profilen, er det vel bare å dra en a href? (Spillsamling[/code]
Feil. Det er faktisk inkorrekt å skrive uten anførselstegn rundt URL'en. Det funker kanskje, men det validerer ikke like godt.

Det riktige vil bli:
Kode:
[url="http://"]Linktekst[/url]
Husk å alltid bruke " ". :)
 
#17
Det gjør den ikke hos meg heller, er nok bare en bug som må fikses.
 
#19
Etter en del testing, fant jeg ut at det var umulig å fikse det som en link uten å gå dypt inn i koden og få gjort ett unntak for akkurat det feltet. Og i dét tilfellet er bryet langt større enn resultatet.