SpillSerieToppen 1

Grand Theft Auto-Serien, hot/not?

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Dalai'Lama

Gjest
Hei... Igjen.... Jeg vil ha mitt eget emne og tenkte jeg kunne lage dette.. Mulig dere syns det er teit, og enda teitere fordi jeg har lagd som mange andre, men det driter jeg i.. ^_^

-------------------- Allerede Tatt --------------------</span>

Spillserie -------------------- --------------------<span style=\'color:red\'> --------------------
Hotprosent

nå må du seriøst gi deg Lama-gutt!
dette er vel den 3 typen avstemningsemne du har laget på kort tid.
har du ikke noe med de 2 andre?

Jeg tar over Spilltoppen fra nå av ;) Bare venter på at en moderator skal slette de forrige spilltopp emnene, så starter jeg den på nytt.

bra Alice! :kos:

endelig kan vi få litt styr og orden her.
og siden lama-gutten BARE MÅ krediteres for å ha kommet på et populært emne, så for all del, skriv navnet hans slik i bunnen av av emnets første innlegg;

etter en ide av lama-gutten

da burde han ha fått sin del av æren <_<

Alice: Slettet de to andre Spilltoppen-emnene, så sett igang når det passer deg.

Angående dette emnet kan jeg ikke helt se vitsen, men jeg skal la det være opp til Sancti, Lurtz, Shadar eller noen av de andre mektige folka å vurdere hvor nødvendig emnet er. Bare hold det på et saklig nivå, og det er ingen vits i å nevne at emnet er søppel, for da blir det bare enda mer søppel ... :p

Jeg nominerer galskap serien. Sa jeg galskap? Jeg mente selvfølgelig Panzer Dragoon ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.