Spillside-emnet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oh hell yes. Forbedring indeed. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du, min venn, trenger å lære deg å bruke include()-funksjonen i PHP. Da lager du én side som er rammeverk, én side som viser info om spill og én side som viser noe annet ettersom du trenger det (osv.). Spillegal består av åtte PHP-dokumenter, og kan likevel vise alt av artikler, omtaler osv. osv.

P

plan_nine

Gjest
Opprinnelig skrevet av Yetipants@14.07.2004, 16.17
Du, min venn, trenger å lære deg å bruke include()-funksjonen i PHP. Da lager du én side som er rammeverk, én side som viser info om spill og én side som viser noe annet ettersom du trenger det (osv.). Spillegal består av åtte PHP-dokumenter, og kan likevel vise alt av artikler, omtaler osv. osv.
74876​
Put the geekness in a bag, and take it somewhere else...

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Put the spamming in a bag, and take it somewhere else!

(Ja, det var en advarsel)

P

plan_nine

Gjest
Opprinnelig skrevet av Mandark@15.07.2004, 03.45
Put the spamming in a bag, and take it somewhere else!

(Ja, det var en advarsel)
75186​
Kom opp med ditt eget ordspill mr. Kvasi-Morsom.

Å anklage den forrige beskjeden min for å være spam er som å prøve å ta abort ved å stikke i fosteret med en hard penis. Jeg ville jo påpeke at slike interne diskusjoner som den Yetipants var iferd å starte ikke er ønsket i et slikt emne. Og når emnet attpåtil er prioritert er det vel ønskelig å opprettholde en viss standard? Emnet inviterer tross alt til å komme opp med brukeres egne spillsider på en oversiktelig, detaljert, informativ og underholdende måte.

Og for å ikke gjøre posten disposable:
Sjekk ut denne linken for en side hvor brukere ønsker kritikk av deres selv-produserte verk. Garantert underholdning og inspirasjon.

Men sist gang jeg sjekket (begynner å bli en stund siden), bestod Dataportalen av hundrevis av PHP-filer. Hvis ikke det er konstruktivt å påpeke at include (eller require, alt ettersom) kan brukes, er ingenting det, herr Qvasi-intellekt.

Put tEh OMFG1337n3s5 in a bag and take it 5om3wh3re e1se, eders hundreogsekstiåttemånedering.

Dette skrev forresten ILiuz i første innlegg i emnet: "Når du legger ut spillsiden din her, er det viktig å være klar over at du kommer til å få tilbakemelding fra andre medlemmer, kanskje også kritikk. Hvis dette er noe du ikke ønsker å ta imot, har det heller ingen hensikt å fortelle om siden din her."

For å ta litt mer av denne konstruktive kritikken: Hva med en lys logo til det lyse skallet på Spillarena?

C

Crizpy

Gjest
Litt klonstruktiv kritikk fra min side:
Jeg ville prøvd å klippa ut han GTA fyren litt bedre.. Med magic wand eller noe i photoshop.
Den er litt stygg i kantene.

Dette er snakk om banneren, for de som ikke har fått med seg det.

Jeg grubler egentlig litt på å bytte ut "maskot" etterhvert, skal se meg litt rundt om jeg finner en litt mer passende fyr.

C

Crizpy

Gjest
Siden siden (hey, 2 stk siden) skal representere spillrelaterte ting, er det kjekt å ha en sentral person i spilleverdenen som folk vet om.. Pacman eller noe.

Jaujau, takk for emnet!

Potetnet

Mitt gamle ProBoards foruim ble lagt ned, noe som var greit nok, da ProBoards sugde maksimalt. Skoen har, snill som han er, gitt meg tilbud om å hoste et nytt forum. Etter ikke så mye om og men valgte jeg SMF framfor phpBB, Invision og Ikonboard, og er veldig fornøyd. SMF krevde mer HTML, men det skader jo ikke å lære. Jeg har ikke fått lagd noe stort mer enn det som kommer med standard SMF, men det er jo blitt gjort en kjempejobb ded SMF Standatd Theme eller Gud veit hva det heter.

Potetnet er stormannsgale (ja, jeg er den eneste adminen som er aktiv). :D
Jeg har faktisk en pollom hva som er best av Potetnet of Spillegal, ikke for å være fiendtlige mot Spillegal, vel å merke. ;)

Håper på fler medlemmer!!!!111!!!!!!!!111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!1!!!1!!!one

Linken fungerte ikke.

Men jeg har vært inne på forumet ditt før, og spørsmålet mitt er: Hvorfor lage et forum som ingen har behov for? Et forum skal være et tillegg til en populær side, og om det ikke er det burde det være et fnugg av originalitet der for å forsvare dets eksistens. Her finnes ingen av delene, og forumet er altså så godt som dødt. Jeg er lei av å se fora med så godt som ingen innlegg på internett, satt opp av tiåringer som ikke får lov til å være moderator andre steder.

Nå funker linken.

Jada, jeg vet det ikke er så orginalt, fordi jeg foreløpig ikke er helt dude på det med HTML-redigering. Jeg er moderator andre steder, noe jeg trodde du visste. Det er kanskje ganske dødt, men det er ikke akkurat gammelt heller. Det kommer fler skins med tida, når jeg har prøvd meg nok fram.

Du er moderator på Spillarena?

Han har et annet forum på Gamepals.net som han er moderator og admin på. Når det kommer til SA forumet så er dagene til det forumet talte. En dag med inaktivitet på det forumet, så er det kroken på døra. Nå bare er jeg en ganske passiv admin som følger utviklinga med argusøyne.

Du kommer nok med ny side snart. Kan ikke tenke meg at du klarer deg uten en side der du kan sjefe litt ;)

Og når det gjelder poteten, så trodde jeg han mente at han var moderator på et forum som han ikke har lagd, men det var nok feil ja.

Opprinnelig skrevet av Potetfar@04.08.2004, 21.37
Nå funker linken.

Jada, jeg vet det ikke er så orginalt, fordi jeg foreløpig ikke er helt dude på det med HTML-redigering. Jeg er moderator andre steder, noe jeg trodde du visste. Det er kanskje ganske dødt, men det er ikke akkurat gammelt heller. Det kommer fler skins med tida, når jeg har prøvd meg nok fram.
83044​
Det var ikke det som var poenget mitt. Du lager et forum fordi det er behov for det, når du har en velfungerende side med flere unike innom hver dag. Forum skal lages etter behov, ikke omvendt. Se det i øynene, Potetnet kommer aldri til å bli noe særlig aktivt forum. Det ville overasket meg om det fikk mer enn 1000 innlegg, faktisk.