Spilltips til XBOX360?

Jeg trenger et spill som først og fremst ikke er 18+, og er gjenspillbart. Helst at det har noen form for "freeplay" eller "free roaming", men det er ikke nødvendig viss det er gjenspillbart på noen annen måte. Jeg vil ikke ha noe lagsport, puzzle eller kort- eller brettspill.

Ninja Gaiden 1 eller 2, 1ern blir jo for xbox origins. Harde spill som krever mestring og tolmodighet, iallefall når du er starter på very hard osv..

Oblivion GOTY. Halo Reach?

sheriffen

humre humre
Just Cause 2, alt annet er 18+ vil jeg tro.

Ellers kan du sikkert spille Mass Effect 1 fordi det har 12-årsgrense, men du må vente til du får hår på kassa før du kan røre toern.

Lodin

Der Waaaah
Siden du nevner freeplay og free roaming tipper jeg det er snakk om GTA'ishe spill, men de er alltid 18. Oblivion og Fallout 3 evt, men de er jaggu og alle 18. Fable 2 kan man jo skaffe billig og selvom det ikke er det lengste RPGet kan man fint skvise 50 timer ut av det. Divinity II: The Dragon Knight Saga er en "remake" av Divinity 2 fra i fjor. Lengden er ikke no stress siden de har slengt på et nytt adventure på lengde med orginalen og det kjører bedre denne gangen med ny motor. Ganske hardcore tysk RPG, men actionen sitter også på 360 og det er 15.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis det er til en smårolling eller til en person som ikke bryr seg om at et spill er laget for barn, så syntes jeg Banjo-Kazooie Nuts & Bolts var ganske artig. Kort fortalt så skal du loffe rundt og vinne puslespillbiter ved å bygge forskjellige farkoster du skal kjøre løp med. Ganske forseggjort byggedel og mye å gjøre. Hvis det er om å gjøre at det skal være litt tøft og dystert så er Darksiders ganske bra og det har 15 som aldersgrense. Og hvis du finner det, så er Earth Defence Force 2017 alltid moro selv om det ser ut som promp.

Siden du nevner freeplay og free roaming tipper jeg det er snakk om GTA'ishe spill, men de er alltid 18. Oblivion og Fallout 3 evt, men de er jaggu og alle 18. Fable 2 kan man jo skaffe billig og selvom det ikke er det lengste RPGet kan man fint skvise 50 timer ut av det. Divinity II: The Dragon Knight Saga er en "remake" av Divinity 2 fra i fjor. Lengden er ikke no stress siden de har slengt på et nytt adventure på lengde med orginalen og det kjører bedre denne gangen med ny motor. Ganske hardcore tysk RPG, men actionen sitter også på 360 og det er 15.
Oblivion er 16 i Norge
PS: Bayonetta er 15 på boksen fra England ;);););););)

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vi er generelt lite strenge på aldersgrenser i norge. Britene er litt strengere på vold enn norge, mens usanerne er vel kun strenge hvis det er anti-kristent materiale, utenforekteskapelige forhold eller pupper?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Horrific deplorable violence is okay, as long as they don't use any dirty words!