Spilltoppen C: Portal

Nominert av justincase


  • Totalt antall stemmer
    55

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#21
Gratulerer med den dårligste festlige spillhenvisningen hittil i emnet, du danket tilogmed ut meg!


HEHE, PORTALS?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#22
En ting som virkelig gjør meg forbanna er når folk ikke klarer å skjønne hvordan portalene i seg selv fungerer. Idioter som tror at den blå kun er inngangsportalen og den oransje utgangen, eller at de kan plasseres midt i lufta/på bevegelige overflater. RRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAGE!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
On a somewhat related note solgte jeg en X360 og Orange Box til den goonieste motherfuckeren jeg har sett idag, og han skulle selvfølgelig bare ha det for Portal (utvilsomt pga all internetthumoren). "Jeg blåååser i sånn dærre eff pe ess jæi vøtt! Vi' ha pøssels jæi!" Så måtte han ta bussen og rekke hjem til WoW-raid.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Hahaha, jeg spurte om akkurat det samme på IRC. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Fordi jeg prøver jo selvfølgelig å prate kundene mine ut av å kjøpe ting. Jeg regnet med at han visste det fantes på PC også, og da gadd jeg ikke krangle.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
hvordan faen spiller man ikke dette, egentlig? Hvis Wii er den eneste nestegenerasjonskonsollen man har så er man ganske idiot og man ikke har en PC i tillegg, og har du PS3/X360/PC finnes det ingen unnskyldning for ikke å punge ut for Orange Box. Tsk, tsk, tsk.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Du er unnskyldt. Spill koster jo sånn 80-90 dollarser der nede, faenmeg drøye saker.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Jeg liker det egentlig, men jeg er ikke fan av at spill er så korte også hater jeg åssen internet har ødelagt humoren. :$
 

Jante

privileged CIS shitlord
#33
Sånn -- egentlig -- siden det dessverre ikke var noen som skjønte det, så kopierte jeg Yetipants sitt utsagn om Metal Gear Solid 4 fra plottråden til MGS4 og bytte ord og ting ut for at det skulle passe med Portal.
Jeg gidder vel ikke følge med på tråder om et jævla PS3-ekslusivt spill om geriatriske pasienter som leker gjemsel.
 
#35
Fordi jeg prøver jo selvfølgelig å prate kundene mine ut av å kjøpe ting. Jeg regnet med at han visste det fantes på PC også, og da gadd jeg ikke krangle.
Jeg sier ikke at du skulle snakket ham ut av å kjøpe noe, bare gitt ham en ganske god grunn til å komme tilbake til butikken igjen neste gang han skal ha et spill. Se for deg det flaue øyeblikket, når han har en venn på besøk, og sier stolt "SE HER'A! KJØPT TRESEKSTI! MÅ JO SPELLA PORTAL VØTT!", og så sier han "PC-versjonen?". Også ser du ham aldri i butikken igjen, siden han fant ut at du effektivt kasta pengene hans i dass.

Men altså, det kan jo også være at han er Mac-bruker.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#36
Eller bare lærer av feila sine, tar fem minutter på forhånd til å sjekke neste gang og ikke tar det utover Nicholas eller butikken han jobber i.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Eller kanskje han selvfølgelig veit at Portal også finnes på PC også, ihvertfall etter størrelsen på neckbeardet hans å dømme? Han preika om noen JRPG-er (Lost Odyssey) han skulle ha også så av en eller annen grunn tror jeg ikke Orange Box var ene og alene grunnen til at han kjøpte 360. Portal er jo først og fremst et PC-spill uansett, hvem faen prater man med som forteller deg at det er eksklusivt til 360?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#38
Sånn apropos dere, jeg har laget en portal i gulvet og en i taket nå og har falt i et kvarters tid nå. Er det noe mer til "Terminal Velocity" achievementen jeg har oversett?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Tar lang tid.