Spilltoppen II: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Nominert av Morbo

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke spilt

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Twilight Princess klarte å græbbe med seg de fleste GOTY-priser for 2006, men hva synes Spillegal om spillet? Er det i det hele tatt nødvendig å spørre?

Informasjon om avstemning:

Utvikler: Nintendo
Utgitt: 2006
Plattform: Wii/Gamecube

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon per medlem.

Grillet - hotprosent :
God of War - 92 % hot

Nominasjoner (nominert av):
Star Wars: KOTOR (Mongis)
Warcraft III (Frenzy)
Thief: The Dark Project (oerhört)
Red Steel (Tales)
Vampire: the Masquerade: Bloodlines: (Lodin)
Tekken 5 (Nilo)
Fallout (Maximum)
Elder Scrolls IV: Oblivion (K999)
Silent Bomber (Psylopat)
Super Mario World (Agradula)
Paper Mario (Tutankoopa)
Baldur's Gate 2 (Tobias)
Silent Hill 2 (Cock McBalls)
Super Smash Bros Melee (Gekko)
Jet Set Radio Future (Sancti)
Oddworld: Abe's Oddysse (GarlandG)
Shadow of Memories (Aquila)
Fallout 2 (AzMan)
Suikoden 2 (Griever)
Under a Killing Moon (sheriffen)
Gitaroo Man (Klaymen)
Canis Canem Edit (Carlito)
Quake (Yetipants)
Jade Empire (Nicholas)
Castlevania: Dawn of Sorrow (sortulv)
Halo: Combat Evolved/Halo 2 (Halky)
Starcraft (neocon)
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (Darkstorm)

Jeg fikk låne en gamecube og dette spillet i påskeferien, og jeg det fremdeles. Likevel har jeg fortsatt bare spilt det en time og siden ikke rørt det. Stemte "vet ikke" siden det sikkert blir kult senere, blir vel nødt til å gi det en sjanse til etterhvert.

D

Deleted member 91

Gjest
Gahhhh. Ja, jeg har det, og jeg har komponentkabler, og ja, jeg er bare elleve timer inn. Av det jeg har spilt hittil kan jeg forstå at folk liker det, fordi det er absolutt velagd, men det er ingenting (ihvertfall ikke så tidlig i spillet) som gjør at jeg har videre lyst til å spille det igjen. Ei er jeg noe særlig Zelda-frelst (eneste andre spillet i serien jeg har spilt er A Link to the Past, og det syntes jeg ikke allverden om), så trangen til å spille gjennom det slik at jeg også kan være en av de kule gutta er fraværende. Jeg veit det er urettferdig å dømme det basert på så lite spilletid, så jeg unngår å stemme, ihvertfall inntil videre.

Nominerer forresten ... Øhm ... TimeSplitters 2.

D

Deleted member 91

Gjest
Sånn ellers er det fint om folk faktisk, du veit, forteller hvorfor de likte eller eventuelt ikke likte spillet. Målet med disse toppene er jo faktisk å få igang litt interessante og relevante diskusjoner på forumet, og det blir litt vanskeligere når alle innlegg enten består av "ja, megaheit" og "nei, likte det ikke". :)

Hot... Til tross for at jeg syns det er det kjipeste av de Zelda-spillene jeg har spillt, er det jo fryktelig bra og vel verdt pengene.

Lodin

Der Waaaah
Det er et av de beste Zeldaene ever og det bør si sitt. Faktisk syns jeg bare Windwaker og muligens LttP er bedre.
De som ikke liker det er grinete gnurrebukker og kan ta seg et tak.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Varnt, definitivt. Mye mer fokusert og vettugt satt sammen enn for eksempel Ocarina of Time, med en del nytt leketøy og noe av den dristigste visuelle designen jeg har sett på en stund. Kjernemekanikkene er identiske som i de fleste Zelda-spill utgitt i det siste, men det gjør lite når de er så solide som her.

Varmt, naturligvis. Jeg kan se innvendingene mange har mot det, men jeg personlig måtte fullstendig melde tapt. Elskov mot ører og sinn.

Hot, naturligvis. Forøvrig vil jeg nominere Castlevania: Dawn of Sorrow.

SITAT(K999 @ 29.04.07, 01.19) 63616
Btw: Hvorfor er Ikka Halo nominert ennå? Mongis? :eek:
Isåfall så nominerer jeg Halo 1
[/b]
Sist gang ble det slaktet, men håpte noen andre ville ta Combat Evolved. Selv fikk jeg lyst å se hva folket mener om KotOR, som også er et av mine favorittspill.

Redigert: Zelda har jeg ikke prøvd.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SITAT(K999 @ 29.04.07, 01.19) 63616
Btw: Hvorfor er Ikka Halo nominert ennå? Mongis? :eek:
Isåfall så nominerer jeg Halo 1[/b]
Du har allerede nominert Oblivion, kjekken. Men jeg kan kjøre en Halo double bill med begge på Halky sin nominasjon.

Twilight Princess var bra og hot, ja, men jeg er ikke en av de som synes det er blant de sterkeste i serien. Actionbutton.net argumenterte for at Zelda-spillene har blitt mer en plikt enn noe man gjør for å ha det moro. Du vet hva som skjer, du vet hvem hovedskurken er, du vet for det meste hvordan utstyr du vil få, og dungeonene er ganske like mellom spilla. Gorons, istempel, hookshoot, Epona, skogtempel, Death Mountain, boomerangen du bruker i ett dungeon og så tre-fire ganger til fordi du har fått pil og bue istedet ... Når jeg spilte Ocarina of Time, Link to the Past, Link's Awakening, Wind Waker, savnet jeg spillet det mens jeg var på skolen/jobb. Med Twilight Princess tok jeg meg over en måneds pause mens jeg ventet på komponentkablene til Wii-en.

Hvis du også er en av de som savnet "godfølelsen" i TP, sjekk ut Okami. Det er samme greia, men det føles nytt.