Spilltoppen III: Star Wars: Knights of the Old Republic

Nominert av Mongis

  • Hot

    Stemmer: 0 0,0%
  • Not

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Good. Bad. I'm the guy with the light saber.

Informasjon om avstemning:



Utvikler: Bioware
Utgitt: 2003
Plattform: Xbox/Windows/OS X

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon per medlem.

Grillet - hotprosent :
God of War - 92 % hot
The Legend of Zelda - Twilight Princess - 93 % hot

Nominasjoner (nominert av):
Warcraft III (Frenzy)
Thief: The Dark Project (oerhört)
Red Steel (Tales)
Vampire: the Masquerade: Bloodlines: (Lodin)
Tekken 5 (Nilo)
Fallout (Maximum)
Elder Scrolls IV: Oblivion (K999)
Silent Bomber (Psylopat)
Super Mario World (Agradula)
Paper Mario (Tutankoopa)
Baldur's Gate 2 (Tobias)
Silent Hill 2 (Cock McBalls)
Super Smash Bros Melee (Gekko)
Jet Set Radio Future (Sancti)
Oddworld: Abe's Oddysse (GarlandG)
Shadow of Memories (Aquila)
Fallout 2 (AzMan)
Suikoden 2 (Griever)
Under a Killing Moon (sheriffen)
Gitaroo Man (Klaymen)
Canis Canem Edit (Carlito)
Quake (Yetipants)
Jade Empire (Nicholas)
Castlevania: Dawn of Sorrow (sortulv)
Halo: Combat Evolved/Halo 2 (Halky)
Starcraft (neocon)
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (Darkstorm)
The Secret of Monkey Island (Eivind)
Resident Evil 4 (Evehr)
Heart of Darkness (Adroon)
 
#2
Megahot. Det beste Star Wars-spillet, og ikke minst jævlig gøy. Absolutt en av mine favoritter på Xbox. Det er en av de spillene der jeg faktisk gidder å starte på nytt igjen for å spille det på en annen måte.
 

K999

Keystone State Of Mind
#3
Enig med Darkstorm. Et spill som jeg gidder å begynne på ny på, har faktisk nettopp startet på ny også. (forige uke) Det er faktisk bare genialt, med veldig bra grafikk for den tiden, utrolig god historie, og mange valgmuligheter.
 
#4
Hot.

Nominerer The Secret of Monkey Island - det første spillet i serien, siden jeg spilte igjennom det igjen for en liten stund siden.
 
#7
Varmere enn det aller meste.

Dette er spillet som fikk meg til å bli interessert i rollespill, og har fullført det 3-4 ganger. Liker man Star Wars, er det umulig å ikke like dette mener da jeg. Historien er fenomenal, faktisk minst like bra som enkelte av filmene.

Håper det blir mer info om KotOR III snart, håper bare ikke det blir et MMO.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#8
Spillet som gav oss den brilliante HK-47 er selvfølgelig megahawt! C3-P0, ta deg en bolle! Combat-systemet kunne blitt gjort bedre, men dette falmer i bakgrunnen av den gode storyen, de minneverdige karakterene og godt level-design. Det at Bioware fikk friheten til å lage ting selv flere tusen år før hendelsene i filmene gjør at dette blir originalt og kan nytes også av de som egentlig ikke er så glad i Star Wars.

Dette er en klassiker i min bok.
 
#9
Minneverdige karakterer? Sånn som terningkast seks, 10/10 og liknenede?

(I mitt hode høres "karakter" veldig feil ut på norsk. Hva er galt med "figur", "person", "menneske" og så videre?)

Jeg aner foreløpig ikke helt hva jeg synes om KOTOR. Har bare spilt det en times tid, noe som ikke er langt nok til å mene noe som helst annet enn at Star Wars-musikken er godsaker.
 

Kilik

Lokal moderator
#10
Jeg synes spillet var småkjedelig de første timene, men fra andre planet og utover er det fantastisk.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#11
SITAT(oerhört @ 04.05.07, 13.37) 64258
Minneverdige karakterer? Sånn som terningkast seks, 10/10 og liknenede?

(I mitt hode høres "karakter" veldig feil ut på norsk. Hva er galt med "figur", "person", "menneske" og så videre?)
[/b]
Denne diskusjonen hører egentlig ikke hjemme her, og det er lite annet enn flisespikkeri. Du skjønte hva jeg mente, og jeg tenkte ikke videre over ordvalget når jeg skrev det. Uansett, det er ikke så jævlig nøye. Poenget er at KOTOR eier, ferdig med det. ^_^
 
#12
Hot. Orka aldri å spille igjennom det, men jeg investerte en del timer i det. Ganske så trivelig spill.
 
#13
Hm... liker veldig mye av det, men kampsystemet er totalt balle og leveling-systemet er ganske ødelagt. Hvis en velger "feil" kan en få store problemer mot slutten, jeg husker jeg måtte ta sistebossen basert på pur flaks. At jeg måtte save hver gang noe gikk min veg og loade om ting gikk meg imot er noe av det mest frustrerende jeg har opplevd. Det hjalp ikke akkurat at loadetidene var helt horrible i Xbox-utgaven heller.

Men det får da en hot av meg. Lenge siden jeg spilte det, og usikker på hvor mye jeg kunne godtatt disse feilene i dag, men jeg husker da at jeg ble fullstendig kapret av det i en hel uke, og da må det jo ha en del ved seg.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#14
"Ikke spillt"-stemmene ødelegger virkelig for Hot-prosenten. Stemte "ikke spillt".
 
#15
Not. Liker ikke veslige RPGer, og selv om et spill som er satt i det feteste universet noensinne og forteller om en historie som skjedde 5000 (?) år før filmene burde være nok til å få meg til å vugge frem og tilbake som en cp-skada Johan så ødela loadinga for mye. Når det er et hor uten like av ventetid mellom hver gang du går inn og ut av en dør (mener å huske det var det ihvertfall i den første byen), selv for det minste nye området (som f.eks baren eller apoteket eller hva det var) hjelper det ikke hvor god settinga er.
 
#16
Hmm.. en stund siden jeg spilte dette hotte spillet, men jeg kan ikke huske noen irriterende loading. Det jeg husker derimot, er de nydelige planetene som virkelig gav en følelse av å reise rundt. Elsker dette spillet fordi det så nydelig ut, at man kunne fryse kampene og ta mange valg.