Spilltoppen IV: WarCraft 3

Nominert av Frenzy

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke spilt

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
To arms, my brethren! To arms, brave orcs and humans! Twilight falls, and the enemy awaits.

Informasjon om avstemning:

Utvikler: Blizzard
Utgitt: 2002
Plattform: Windows/OS9/OSX

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon per medlem.

Grillet - hotprosent :
The Legend of Zelda - Twilight Princess - 93 % hot
God of War - 92 % hot
Star Wars: Knights of the Old Republic - 83 % hot

Nominasjoner (nominert av):
Thief: The Dark Project (oerhört)
Red Steel (Tales)
Vampire: the Masquerade: Bloodlines: (Lodin)
Tekken 5 (Nilo)
Fallout (Maximum)
Elder Scrolls IV: Oblivion (K999)
Silent Bomber (Psylopat)
Super Mario World (Agradula)
Paper Mario (Tutankoopa)
Baldur's Gate 2 (Tobias)
Silent Hill 2 (Cock McBalls)
Super Smash Bros Melee (Gekko)
Jet Set Radio Future (Sancti)
Oddworld: Abe's Oddysse (GarlandG)
Shadow of Memories (Aquila)
Fallout 2 (AzMan)
Suikoden 2 (Griever)
Under a Killing Moon (sheriffen)
Gitaroo Man (Klaymen)
Canis Canem Edit (Carlito)
Quake (Yetipants)
Jade Empire (Nicholas)
Castlevania: Dawn of Sorrow (sortulv)
Halo: Combat Evolved/Halo 2 (Halky)
Starcraft (neocon)
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (Darkstorm)
The Secret of Monkey Island (Eivind)
Resident Evil 4 (Evehr)
Heart of Darkness (Adroon)
Excite Truck (Psycho Mantis)
Gears of War (Mongis)
Soul Blazer (Agahnim)

K999

Keystone State Of Mind
Så jævlig hot. Husker når det kom, spilte det om og om igjen. :elsk: Er etter min mening det beste RTS spillet, rett etter Starcraft. Syns historien er så innmari bra, at når jeg spiller The Frozen Throne så synker jeg litt inn, da jeg syns de ødela historien litt her.

Warcraft III er rimelig hot. Kjøpte det riktignok ikke før det havnet på Best Seller Series, men bedre sent enn aldri.

Vil gjerne nominere Excite Truck.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg var ikke særlig begeistret for dette selv. Etter det fantastiske Starcraft var forventningene til WC3 skyhøye, og jeg ble skuffet. Historien var ikke like spennende, og flere av oppdragene var regelrett kjipe, som det eskorteoppdraget hvor du skal beskytte taurens som vandrer i sneglefart gjennom en ørken, og det hvor han prinsen blir ond og du er nødt til å gå rundt å slakte landsbyboere. Hva hvis jeg ikke vil slakte landsbyboere? :(

Det er også altfor mye micro-management. Jeg er ikke flink i RTS-er, og når hver eneste jævla unit har fem forskjellige skills du kan/må bruke i forskjellige sitasjoner, blir det bare slitsomt og umorsomt.

Åja, og så er det altfor få kule CG-mellomfilmer, som jeg satt og gledet meg til hele tiden når jeg spilte Starcraft. Husker tilogmed jeg ble skuffa da jeg først fikk spillet, og det var på én CD. «Hvordan har de fått plass til alle de storslåtte CG-filmene på denne lille plata?» Istedet var det bare tre-fire tilsammen. Snufs.

Og siden jeg ikke spiller over nett, blir det nok en not.

Hot.
og når du er inne på filmene, de eier jo! det er vel en 6-7 filmer med expansion, og nesten samtlige klarer å gi meg frysninger på ryggen den dag i dag.

det er et koselig spill å spille.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jævla Blizzard, skal hele tida melke World of Warcraft med å mekke prequels og sånn. Holder det ikke at jeg betaler en million euro i måneden altså? :argh:

Hot, fordi det faktisk gjorde noe nytt i en sjanger som ikke hadde sett innovasjon siden Total Annihilation.

Dette har jeg knapt spilt overhodet, så jeg skal ikke våge meg til å mene noe om det... Annet enn at Warcraft II: Tides of Darkness er et par hakk mer sjarmerende. :)

Er det lov å nominere nye når ens forrige nominasjon er avstemt?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
oerhört:
Jepp, men du må vente til neste gang med å nominere.

Forresten, hvilket av spilla er The Dark Project? Nr 1?

Lodin

Der Waaaah
Må nesten gi dette en not. I og for seg et ok RTS og det har jo Blizzards vanlige produksjonskvaliteter, men det er noe som mangler. Forgjengerne er så milevis mye bedre at jeg ikke kan annet enn å misslike det litt. Det at det ga oss DotA (både kartet og sangen) gjør ikke saken stort bedre. <_<

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg stemte også not. grunnen er rett og slett at jeg ikke syntes det var noe særlig gøy.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Thinaran @ 07.05.07, 12.13) 64762
Forresten, hvilket av spilla er The Dark Project? Nr 1?[/b]
:eng101: Jepp. I stigende rekkefølge har vi Thief: The Dark Project, Thief II: The Metal Age og Thief: Deadly Shadows.

Alle må spille dem, forresten. Pronto.

The Dark Project begynner å dra litt på årene når det gjelder gameplay, ikke alltid like moro, men forsatt et artig spill. ^_^

Warcraft III er hot, forresten. Kan ikke benekte at det har gått av noen timer på det. Både Campaign, Battle.Net og LAN. :D

Som det meste annet jeg har spilt av Blizzard så ser jeg kvalitetsarbeidet som er gjort, men klarer ikke å ha det gøy med dette. Jeg tar mye heller en runde me Supreme Commander, eller aller helst Company of Hereoes. Det er rett og slett ikke min type strategi. Not.

D

Deleted member 91

Gjest
Gah. Jeg eier faktisk både Warcraft III og Frozen Throne-tilleggspakka, men av en eller annen fantastisk grunn så vil de ikke fungere på Macintoshen min. Får bli "Vet ikke" inntil jeg snubler over en eller annen magisk løsning.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg tar en "not". Den er ganske enkelt for sentrert på helte-enheter og slikt. Min C&C-oppflaskede spillestil ble rimelig frustrert da jeg fant ut at man kun kunne velge noe sånt som tolv units av gangen. Dessuten er utvidelsen rett og slett emo.