Spilltoppen L: Duke Nukem 3D

Nominert av sheriffen

• Blow it out your ass!

Stemmer: 0 0,0%
  • Balls of steel. Balls balls balls balls

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får si at jeg var Doom-brettmaker i flere år. Hadde faktisk en halvgod episode på gang sammen med en kompis, men den gikk tapt i et diskkræsj. :(

BUILD var en av grunnene til at jeg kjøpte meg Duke Nukem 3D, men jævelprogrammet kræsja alltid på PC-en min. :argh:

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg har fortsatt noen av mine baner salvadged fra 486-en min. Hvis noen har lyst til å se hva en fjortenåring med for mye tid kan gjøre med Build. Holler.

Som på farten, var det noen andre her som spilte Duke Nukem 3D CO-Op? Jeg og en kamerat runnet det alltid sammen gang etter gang på det hardeste, i og med at du hadde evig liv, men vi prøvde jo å ungå døden da. Vi runnet det også ifjor rundt juletidern med en OpenGl versjon som funket på XP. Men jeg foretrekker den gode gamle graffiken anytime.

Og sånn for øvrig, spilte noen spillet Blood? Som var utrolig kult å spille co-op, seriøst .. vi spilte til og med HL1 co-op når jeg tenker meg. Gode tider.

Thinarian: Jeg lover, det mappet ditt høres utrolig fett ut. :D haha, satt å tenkte på når jeg spilte mot andre folk så tok jeg alltid pistolen, i og med at den treffer uansett hvor du sikter på laaang avstand .. alle bare " jææævla god du er" XD

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Duke @ 16.10.07, 20.50) 85765
Mest sannsynlig Husmannen av grunner som vi allerede kan tenke oss. =D
[/b]
Høh? Jeg stemte ikke før nå, og er nok ikke blant den eller de som ødelegger avstemninger ved å stemme not på noe alle liker. Duke Nukem er selvsagt knallhot. Digget spillet vilt da jeg var litt for ung til å se pikselpupper.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Spillegal, din gjengse <strike>gamer</strike>... bestemor?

Like hot som fried chicken. That's saying alot; my brothers and sisters!

Duke, altså spillet, er en gammel elskling. Hadde sikkert ikke slått ann like mye idag som det gjorde, men i den tiden var pixleboobs hot, og jentene i klassen var not.